"𝕡𝕒𝕝𝕚𝕕𝕖𝕟𝕤!" 𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕖𝕕 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕡𝕖𝕒𝕜𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕤𝕥𝕝𝕖.
"𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕣𝕒𝕨𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕚𝕤, 𝕤𝕖𝕔𝕣𝕖𝕥 𝕤𝕒𝕟𝕥𝕒 𝕚𝕤 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕠𝕠𝕟."𝕤𝕙𝕖 𝕒𝕟𝕠𝕦𝕟𝕔𝕖𝕕.
𝕂𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕤𝕚𝕘𝕙𝕖𝕕, 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕣𝕒𝕚𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕕𝕖𝕔𝕜 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕟𝕠𝕦𝕟𝕔𝕖𝕞𝕖𝕟𝕥 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕠𝕗𝕗, 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤'𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕖𝕩𝕔𝕚𝕥𝕖𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕚𝕤.𝕙𝕖 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕀𝕥 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕣𝕠𝕠𝕞, 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕒 𝕨𝕠𝕠𝕕𝕖𝕟 𝕓𝕠𝕩 𝕤𝕒𝕥 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕖𝕟𝕥𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕒𝕓𝕝𝕖,"𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕜𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕚𝕤
𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕟𝕠𝕨 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕨𝕒𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕝𝕒𝕟𝕔𝕖 𝔸𝕟𝕕 𝕙𝕦𝕟𝕜." 𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖.
"𝕤𝕠 𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒 𝕕𝕚𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕔𝕙𝕣𝕚𝕤𝕥𝕞𝕒𝕤 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕡𝕝𝕒𝕟𝕖𝕥?"𝕡𝕚𝕕𝕘𝕖 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝕂𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕤𝕒𝕥 𝕕𝕠𝕨𝕟.
"𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕚𝕞𝕒𝕝𝕖𝕣."𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒.
"𝕚 𝕓𝕖𝕥 𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕘𝕣𝕖𝕒𝕥,"𝕤𝕙𝕖𝕣𝕠 𝕤𝕒𝕚𝕕. "𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤,"𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒 𝕒𝕘𝕣𝕖𝕖𝕕.
"𝕪𝕖𝕤 𝕪𝕖𝕤 𝕚 𝕣𝕖𝕞𝕓𝕞𝕓𝕖𝕣 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕞𝕪 𝕘𝕣𝕒𝕟𝕕𝕗𝕒𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕘𝕒𝕧𝕖
𝕞𝕖 𝕥𝕙𝕠𝕤𝕖-"𝕔𝕦𝕣𝕒𝕟 𝕨𝕒𝕤 𝕔𝕦𝕥 𝕠𝕗𝕗. "𝕤𝕒𝕧𝕖 𝕀𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕝𝕒𝕥𝕖𝕣
𝕔𝕦𝕣𝕒𝕟."𝕜𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕤𝕒𝕚𝕕.
𝕔𝕦𝕣𝕒𝕟 𝕗𝕣𝕠𝕨𝕟𝕖𝕕,"𝕓𝕠𝕠 𝕙𝕠𝕠"
𝕝𝕒𝕟𝕔𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕦𝕟𝕜 𝕒𝕣𝕣𝕚𝕧𝕖𝕕."𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕨𝕖 𝕜𝕖𝕡𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕞 𝕊𝕦𝕣𝕖 𝔸𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒 𝕞𝕚𝕤𝕤𝕖𝕕 𝕞𝕖.."𝕝𝕒𝕟𝕔𝕖 𝕨𝕚𝕟𝕜𝕖𝕕."𝕨𝕖 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕖𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘,"𝕙𝕦𝕟𝕜 𝕖𝕩𝕡𝕝𝕒𝕚𝕟𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒 𝕣𝕠𝕝𝕝𝕖𝕕 𝕙𝕖𝕣 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕒𝕥 𝕝𝕒𝕟𝕔𝕖'𝕤 𝕒𝕥𝕥𝕖𝕞𝕡𝕥 𝕋𝕠 𝕗𝕝𝕚𝕣𝕥.
"𝕨𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕟𝕠𝕨."𝕤𝕙𝕖𝕣𝕠 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕒𝕘𝕣𝕖𝕖𝕕. 𝕔𝕦𝕣𝕒𝕟 𝕔𝕒𝕟 𝕘𝕠 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥." 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒.
𝕔𝕦𝕣𝕒𝕟 𝕡𝕚𝕔𝕜𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕒 𝕡𝕖𝕚𝕔𝕖 𝕠𝕗 𝕡𝕒𝕡𝕖𝕣 𝕗𝕣𝕠𝕞
𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕩,"𝕠𝕙 𝕓𝕠𝕪 𝕚 𝕘𝕠𝕥 𝕙𝕦𝕟𝕜!" 𝕒𝕟𝕠𝕦𝕟𝕔𝕖𝕕 𝕔𝕦𝕣𝕒𝕟.
"𝕚𝕞 𝕟𝕖𝕩𝕥!"𝕙𝕦𝕟𝕜 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕡𝕦𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥 𝕒 𝕡𝕖𝕚𝕔𝕖 "𝕚 𝕘𝕠𝕥 𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒."𝕙𝕦𝕟𝕜 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖."𝕆𝕙 𝕘𝕠𝕠𝕕..."𝕤𝕙𝕖 𝕤𝕚𝕘𝕙𝕖𝕕,"𝕚𝕝𝕝 𝕘𝕠 𝕟𝕖𝕩𝕥"𝕤𝕙𝕖 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖𝕕. 𝕤𝕙𝕖 𝕡𝕦𝕝𝕝𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕣𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖,"𝕤𝕙𝕖𝕣𝕠!"
"𝕚 𝕘𝕠𝕥 ℙ𝕚𝕕𝕘𝕖."𝕤𝕙𝕖𝕣𝕠 𝕤𝕒𝕚𝕕.
"𝕔𝕦𝕣𝕒𝕟!"𝕡𝕚𝕕𝕘𝕖 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖𝕕, 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖𝕣 𝕡𝕒𝕡𝕖𝕣.
"𝕜𝕖𝕚𝕥𝕙, you get lance and lance gets keith."curan said.Lance frowned."awe man, keith is gonna get me something 𝕓𝕒𝕕!!"𝕙𝕖 𝕔𝕣𝕚𝕖𝕕.
"𝕟𝕠 𝕚 𝕨𝕠𝕟𝕥! 𝕪𝕠𝕦 𝕡𝕣𝕠𝕓𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕘𝕖𝕥 𝕞𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕒𝕕."𝕜𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕒𝕦𝕣𝕘𝕖𝕕."𝕀 𝕒𝕘𝕣𝕖𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕠 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕦𝕤 𝕒 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕜! If your going to aurge we can go back to training?"allura threaten.
"No no."said lance,"that would be needed fine lady."he winked.
𝕜𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕣𝕠𝕝𝕝𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕤 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕠𝕗 𝕔𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕗𝕝𝕚𝕣𝕥𝕚𝕟𝕘.
𝕎𝕙𝕪, 𝕨𝕙𝕪 𝕕𝕠𝕖𝕤 𝕙𝕖 𝕗𝕝𝕚𝕣𝕥 𝕤𝕠 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕖𝕣?"𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒 𝕔𝕒𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕞𝕖 𝕡𝕚𝕔𝕜 𝕠𝕦𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕔𝕦𝕣𝕒𝕟 𝕚𝕗 𝕚 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕤𝕙𝕖𝕣𝕠?"𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕 𝕡𝕚𝕕𝕘𝕖.
𝕜𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕘𝕦𝕝𝕡𝕖𝕕 𝕟𝕖𝕣𝕧𝕠𝕦𝕤𝕝𝕪. 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕒𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕓𝕦𝕤𝕪 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕟𝕠 𝕠𝕟𝕖 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕙𝕚𝕞 𝕗𝕚𝕟𝕕 𝕙𝕚𝕤 𝕘𝕚𝕗𝕥.
"𝕪𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥𝕤 𝕒 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕚𝕕𝕖𝕒"𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒 𝕒𝕘𝕣𝕖𝕖𝕕.ℍ𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕝𝕒𝕟𝕔𝕖, 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕒𝕝𝕝 𝕨𝕒𝕪.
"𝕝𝕒𝕟𝕔𝕖, 𝕨𝕒𝕚𝕥 𝕦𝕡. 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘?"𝕜𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕."𝕚𝕞 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜."𝕝𝕒𝕟𝕔𝕖 𝕣𝕖𝕡𝕝𝕪𝕖𝕕.
"𝕠𝕜 𝕨𝕖𝕝𝕝 𝕔𝕒𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕞𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕚𝕕𝕖𝕒𝕤 𝕠𝕟 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕠 𝕘𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦?" 𝕜𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕.
"𝕒 𝕕𝕒𝕥𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒?" 𝕝𝕒𝕟𝕔𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕,
"𝕥𝕙𝕒𝕥𝕤 𝕟𝕠𝕥 𝕗𝕦𝕟𝕟𝕪 𝕝𝕒𝕟𝕔𝕖.""𝕨𝕙𝕠 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕗𝕦𝕟𝕟𝕪."𝕝𝕒𝕟𝕔𝕖 ℂ𝕙𝕦𝕔𝕜𝕝𝕖𝕕.
𝕜𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕗𝕣𝕠𝕨𝕟𝕖𝕕,𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒, 𝕒𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒 𝕥𝕙𝕒𝕥 and allura this."𝕠𝕜 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕒𝕟𝕘𝕖𝕒𝕓𝕝𝕖." 𝕜𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕦𝕓𝕛𝕖𝕔𝕥.
"𝕍𝕚𝕕𝕖𝕠 𝕘𝕒𝕞𝕖𝕤."𝕣𝕖𝕡𝕝𝕪𝕖𝕕 𝕝𝕒𝕟𝕔𝕖.𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕚𝕟 𝕤𝕡𝕒𝕔𝕖 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕜𝕖𝕚𝕥𝕙 𝕗𝕚𝕟𝕕 𝕧𝕚𝕕𝕖𝕠 𝕘𝕒𝕞𝕖𝕤??
///
𝕊𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤 𝕤𝕙𝕠𝕣𝕥,
𝕚𝕝𝕝 𝕦𝕡𝕕𝕒𝕥𝕖 𝕚𝕥 𝕤𝕠𝕠𝕟 ℍ𝕠𝕡𝕗𝕦𝕝𝕝𝕪! 🥰 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨 𝕞𝕪
𝕚𝕟𝕤𝕥𝕒𝕘𝕣𝕒𝕞 𝕤𝕡𝕩𝕔𝕖𝕓𝕦𝕟𝕫!!
////
YOU ARE READING
🎁𝓉𝒽ℯ 𝓅ℯ𝓇𝒻ℯ𝒸𝓉 𝚐𝒾𝒻𝓉! (𝑘𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒)
Fanfic𝔸𝕝𝕝𝕦𝕣𝕒 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕕𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕨 𝕒 𝕔𝕙𝕣𝕚𝕤𝕥𝕞𝕒𝕤 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕪 𝕥𝕠 𝕔𝕖𝕝𝕓𝕣𝕒𝕥𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕦𝕔𝕔𝕖𝕤 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕧𝕠𝕝𝕥𝕣𝕠𝕟 𝕡𝕒𝕝𝕕𝕚𝕟𝕤. 𝔸 𝕘𝕒𝕞𝕖 𝕠𝕗 𝕤𝕖𝕔𝕣𝕖𝕥 𝕤𝕒𝕟𝕥𝕒 𝕚𝕤 𝕡𝕝𝕒𝕪𝕖𝕕, 𝕓𝕦𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 �...