8.bölüm

53 20 1
                                    

Sedanın annesi: perihan
Kocasının tutuklanmasına üzülen ve sinirlenen perihan hala olayların şokundadır ateşi karşısına alır ve ateşle konuşur ateş kimsesiz olduğunu ve bekar bi hayat sürüp sonra sedayla tanışmasını  ve onla geçen olayları anlatır  annesi bu olaylardan çok etkilenir  sedanın babası müslüm olmayınca kızını ateş ile evlendirmek ister  fakat durumu olmayan ateş başka bi yerde iş bulur işten hastaneye hastaneden işe gelir 4-5 gün sonra seda uyanır bunu gören ateş çok mutlu olur ama maalesefki sedanın çok kötü bi hastalığını olduğunu farkeden doktor ailesini ve ateşi yanına çagırır  ve böbreginin bitmiş olduğunu  kurşununda diger böbreğe geldiğini söyler 2 böbrekte iflas etmiştir buna üzülen ateş  böbreğini vermek ister doktorun yaptığı testler olumsuz olduğunu gösterir  maalesefki böbrek uyumsuzdur seda hastanede yaşam mücadelesi vermektedir ve uygun böbrek bulunmassa sedanın  öleceğini söyler bunu duyan ateş ve sedanın ailesi çok üzülür bu durumda ateş tefeciden aldığı parayla böbrek bulmaya çalışır ve sonunda bulur böbrek naklini yaparlar seda durumu daha çok iyiye gider ama ateş tefeciden aldığı parayı nasıl ödeyebileceğini düşünüp durur bir türlü bişey yapamayan ateşi bir süre sonra tefeci rahatsız eder ve telefonlarına tehdit mesajları gönderir bu durumdan rahatsızdır ateş tam aşkına kavuşmuşken ölmek istemez...

KAVUŞAMAYANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin