Drowned In Sorrow

18 1 0
                                    

"good morning sunshine!" zegt Michelle iets te blij.

Ik kijk haar geïrriteerd aan. "Weer een nachtmerrie?" vraagt ze.

Ik zucht "Helaas wel" ze kijkt me doordringend aan "maar ik wil er liever niet over praten".

"Je kan het niet altijd geheim houden Mae, en daarbij je moet het met iemand bespreken, voordat je verdrinkt in je eigen verdriet!"

Ik pak koffie en schenk mezelf wat in. Ik ga aan tafel zitten en open instagram. "OH nooo, girl!" Michelle pakt mijn telefoon af en kijkt me aan. "Dit gaan we dus niet doen! Thomas had dit-" en ze wijst naar mij. "echt niet gewild!"

Ik kijk haar geschrokken aan, het is een maand sinds ik die naam weer gehoord heb, en dat Michelle zo tegen mij praat ben ik ook niet gewend.

"Je hebt helemaal gelijk.." zucht ik.

"Mae, ik heb gelijk! En weet je wat nog erger is?!"

Ik kijk haar verbaast aan "wat?"

"Nou dat het dorp jou vreest, terwijl we niet eens precies weten wat er is gebeurt, behalve dat Thomas vermoord is en jij daar bij was! Iedereen vreest je, anders was je nu allang uit het dorp geschopt."

"Oh." is het enige wat uit mijn mond komt.

"Luister," zucht Michelle. "Je moet echt oppassen, ik heb ze horen praten weet je."

Ik kijk Michelle aan en vraag:"wat zeggen ze dan?" alsof ik totaal geen idee heb waar ze over zouden praten.

"Ze denken dat jij Thomas hebt vermoord." zegt Michelle kil.

"En denk jij dat?" Vraag ik.

Michelle durft mij nu niet meer aan te kijken. "I-ik weet het niet.. Het spijt me Mae.."

The dark side *DUTCH*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu