Ezt neked írtam demangel-chan. Ezt a storyt Gina0315 kérte neked reméljük tetszik.
Kinyitottam a szemem. Egy fehér szobában voltam. Imfúzióra kötve. Egy fiú ott ült az ágyam melett. A haja félig piros délig pedig fehér volt. Majd amikor észrevette hogy felkeltem egyből megölelt.
-Viki. Hát felkeltél úgy örülök.
-Ki a f@szom vagy te?
Eltávolodott tőlem.
-Nem emlékszel? Én vagyok Todoroki Shoto.
-Mire kéne?
-Ez nem lehet igaz. Figyelj ez most megrázó lehet számodra. Amnéziád van.
-Mennyire nem emlékszem?
-Pontosan 7 hónapra.
-Bekerültem a U.A-be?
-Igen. Én az osztálytársad vagyok.
-Várj létezik olyan nevű ember hogy...
-Igen?
-Bakugo Katsuki. Egy szőke tüsi hajú fiú.
-Igen. Vele nagyon jóban vagytok.
-Rá emlékszem. Tisztán. Minden más emlékem az a U.A előtt van. Mentem felvételizni mert sulit váltottam és a jövőbeli másodikosokhoz asztanak be ha sikerül. Így a nyári csapatépítőn ismerem meg az osztályon. Majd amikor zöldre váltott a lámpa átmentem. Megláttam a U.A-t és ez az utolsó emlékem.
-Értem.
-Elnézést vége a látogatásnak.
-Rendben megyek is.
-Öhm Todoroki, igaz?
-Igen? De ha nem gond szólítanál Shoto-nak?
-Eltudnád érni hogy láthassam Bakugo-t?
-Meglátom mit tehetek.
-Köszönöm.
Shoto kiment ateremből a nővérrel együtt.
Sokáig aludtam. Majd arra keltem hogy a szőke hajam a szemembe lóg.Todoroki pov.
Ugyan ott ülten ahol mindig majd bejöttek az osztálytársaim és egyből kérdezgetni kezdtek.
-Amnéziája van. Az az utolsó emléke hogy jött a felvételire. Hogy meglátta a sulit.
Volt aki sírt de aki a legjobban kiborult az Bakugo volt.
-Lehetetlen! Hülye felemás barom!- ordítozott
-De van valami.
-Mi?- Szóltak páran egyszerre.
-Valakire emlékszik. Tegnap erről beszélt. Hogy rá emlékszik.
-Kire? -Kérdezte idegesen Mineta.
-Bakugo-ra.
-Hogy mi?! -kérdezték egyszerre.
-Mondtam hogy nem felejt el. Várj mi?
-Mindenki üljön le a helyére!
Jött be Aizawa sensei.
Én egy levelet címeztem Bakugo-nak.
Az át benne: "Megkért hogy ha lehetséges látni szeretne. Te vagy az egyetlen akire emlékszik a U.A-ből. Vagyis fontos vagy neki nagyon. Kérlek, Bakugo menj el hozzá.,,
"Rendben. De nem érted teszem felemás barom,,
Hátra nézett rám. Egy ideig tartottuk a szem kontaktust.Bakugo szemszöge.
All might órája következett. És a páros feladat.
-És te Bakugo fiú?
-Nekem a párom kórházban van.
-Ohh akkor most nem lennél mással?
-Nem. Már kidolgoztuk a technikát és nem akarom előröl kezdeni egy húgy agyúval. Már ha a társam még emlékszik.
-Hát jó? Akkor ülj le. Többiek hozzám.
Mindenki a tanár köré gyűlt én pedig leültem egy padra. Remélem emlékszel legalább erre ha másra nem is. Mondjuk a te ötleted volt. Amit azt mondtad vagy 1 éve találtál ki. Remélem igazad van.
Várj. Van egy naplód. Abba írod a stratégiákat. Bingó. Csak el kell men men hozzá és elvinnem neki. Nem nézem meg. Nem szeretné ha látnám. Ennyi idő alatt megtanultam.
Az óra után szinte futottam Viki-ékhez.
De a suli kapuban megállított a felemás barom.
-Mivan?
-Hova mész?
-Semmi közöd hozzá.
Ezzel ott hagytam és szinte futottam tovább.
Becsengettem a kapucsengőn.
-Haló.
-Szia. Bakugo vagyok.
-Óh szia. Gyere be.
Felengedett majd mar az ajtón kopogtattam. Az anyukája bebengedett majd elmondtam miért jöttem. Ő kézségesen beengedet a szobájába.
-Köszönöm.
Egy ideig kerestem és bingó megvan.
Elraktam a táskámba.
-Ígérem nem olvasok bele.
-Nem is gondoltam volna.
-Hát tudod túl régóta ismerem és nem örülne neki. Ha akarja majd megmutatja.
-Bakugo köszönöm hogy itt vagy a lányomnak.
-Inkább nekem kéne megköszönni hogy ilyen jó lányt nevelt belőle. De most mennem kell. Sajnálom.
-Nem gond menj csak.
-Szia.
Sétáltam a kórház felé és a felemás barommal találkoztam.
-Szia Bakugo.
-Kussolj!
-Hozzá mész igaz?
-És ha igen? Te hova mész?
-Haza.
-Ok.
Felgyorsítottam.Meee.(Viki)
Éppen a gyógyszereimet vettem be amikor kopogtak. Majd az illető benyitott.
-Bakugo?
-Szia.
-Mi a f@sz tartott ilyen sokáig?
-Tehát tényleg te vagy.
A kezembe adott egy bőr kötésű füzetet.
-Szóval azt akarod tudni hogy mire emlékszem? Mint például a stratégiánkra?
-Honnan...
-Bakugo szinte mindenre emlékszem mármint azokra az időkre amit együtt töltöttünk. Van ami ködös de azért sok mindenre emlékszem abból a 7 hónapból.
-Mint például?
YOU ARE READING
Rád emlékszem! Bakugo Katsuki
FanfictionBakugo x oc. Részlet: -Mindannyian tudtuk. Mindenki sosem jutottál volna be. Egy magadfajta sosem jutna be egy ilyen elit suliba. Csak ennek vagy jó. Egy bűnözőnek! -Fordultam ki teljesen magamból. -Hiányoztál. -Csak ennyit mondott.