Κεφάλαιο 12

240 21 4
                                    


2 βδομάδες μετά

Με τα παιδιά τα πάμε ΤΈΛΕΙΑ. Κάνουμε πολύ παρέα τον τελευταίο μήνα και είμαι πολύ χαρούμενη που απέκτησα μια τόσο καλή παρέα. Βέβαια εγώ και ο Άρης κάνουμε ΤΗΝ παρέα. Συνέχεια η έρχεται σπίτι μου η πάω στο δικό του.

Η Έλια συνεχίζει να λέει ότι μου αρέσει και του αρέσω αλλά δεν ξέρω. Είναι όντως πολύ ωραίο παιδί και ενδιαφέρον χαρακτήρας απλά δεν ξέρω ακόμα τι νιώθω. Σήμερα θα πηγαίναμε για κάμπινγκ που λέγαμε μιας που έφτιαξε ο καιρός. Ήμουν στο φροντιστήριο και μιλούσα με τον Χάρη.

Χα - πως είσαι σήμερα μικρή?

Ιω - καλά Χάρη

Χα - δεν μου φαίνεσαι για καλά, κάτι σε προβληματίζει.

Ιω - απλά σκέφτομαι κάτι που μου είπαν κάτι φίλες μου.

Χα - όπως?

Ιω - μου είπαν ότι φαίνεται ότι μου αρέσει ένα παιδί, επειδή έχουμε έρθει πολύ κοντά

Χα - εσένα σου αρέσει?

Ιω - δεν ξέρω

Χα - πως τον λένε?

Ιω - Άρη

Χα - επίθετο?

Έμεινα σιωπηλή. Τόσο καιρό δεν ήξερα ούτε το επίθετο του...

Χα - δεν ξέρεις το επίθετο του?

Ιω - όχι

Χα - να το μάθεις

Ιω - καλά θα τον ρωτήσω σήμερα που θα πάμε στην παραλία

Χα - και παραλία και Άρης?

Είπε σαρκαστικά. Γέλασα και κοίταξα κάτω από την ντροπή μου.

Χα - έτσι έκανε και η μαμά σου όταν ντρεποταν, κοκκινίζει και κοιτούσε κάτω. Και έχετε το ίδιο γέλιο...

Το χαμόγελο παρέμεινε στα χείλη μου. Πλέον δεν στεναχωριέμαι τόσο. Χαίρομαι όταν μου λένε ότι της μοιάζω. Νιώθω ότι μπορώ να την καταλάβω λίγο καλύτερα. Μιλήσαμε λίγο ακόμα με τον Χάρη και κάποια στιγμή ήρθε ο γιος του. Ο Μάνος είναι λίγα χρόνια μεγαλύτερος μου, νομίζω είναι 23 χρόνων.

Μα - γεια σας

Χα - γεια σου αγόρι μου

Μα - Ιωάννα τι κανείς?

Ιω - καλά Μάνο εσύ?

Μα - κομπλέ, μπαμπά ισχύει για αύριο ?

Χα - ναι φέρε και την Άννα και ελάτε, Ιωάννα μου με θες κάτι άλλο ?

Η καινούργια Where stories live. Discover now