Κεφάλαιο 31

177 14 3
                                    

Η ταινία είχε φτάσει σχεδόν στη μέση και δεν ξέρω αλλά στις ρομαντικές σκηνές ήταν κάπως άβολο. Βλακεία έκανα που διάλεξα αυτήν την ταινία...

Τώρα ήταν μια τέτοια σκηνή και εγώ απλά κοίταζα την πόρτα, την πίτσα, το ταβάνι, τον καναπέ. Γενικά τα πάντα εκτός από τον Λουκά και την τηλεόραση. Άκουσα ένα χαχανιτό και κοίταξα απευθείας τον Λουκά.

Ιω - τι είναι ?

Λου - δεν μπορώ να καταλάβω τι βρίσκεις τόσο ενδιαφέρον στην πόρτα μου

Ιω - αα μην το λες, είναι πολύ ωραία πόρτα

Λου - εγώ πιστεύω ότι πρέπει να κοιτάς πιο ενδιαφέροντα πράγματα, όπως κάνω και εγώ

Ιω - μπα, τόσο ενδιαφέρουσα είναι η ταινία ?

Λου - νομίζω εσένα κοιτάω, εκτός αν είμαι αλληθωρος

Χαμογέλασα και βολεύτηκα καλύτερα στην θέση μου.

Ιω - δηλαδή με βρίσκεις ενδιαφέρουσα ?

Λου - παρά πολύ

Είχαμε πλησιάσει κάπως και πλησιάσαμε όλο και περισσότερο. Δεν το σταμάτησα αφού ήθελα να γίνει

Λου - γάμα το

Είπε και ένωσε απότομα τα χείλη μας. Έβαλε το χέρι του στο μάγουλο μου και με έφερε πιο κοντά του. Έβαλα το ένα μου χέρι στον αυχένα του και πλησίασα τα σώματα μας.

Έβγαλε το χέρι του από το πρόσωπο μου και το έβαλε στην μέση μου, όπως και το άλλο του χέρι. Σήκωσε το σώμα μου και με έβαλε να κάτσω πάνω του με ανοιχτά τα πόδια. Έβαλα τα χέρια μου στον αυχένα του και εκείνος χάιδευε την την πλάτη μου και την μέση μου.

Συνεχίσαμε για λίγη ώρα ακόμη ώσπου κάποια στιγμή σταματήσαμε και κοιταχτηκαμε.

Λου - ήθελα να το κάνω πολύ ώρα αυτό

Ιω - α τόσο πολύ κρατιόσουν ?

Είπα σαρκαστικά

Λου - δεν φαντάζεσαι

Χαμογέλασε και τον φίλησα στιγμιαία ενώ αυτός άρχισε να πιπιλαει έντονα ένα σημείο στον λαιμό μου. Εγώ έγειρα το κεφάλι μου πίσω για να του δώσω καλύτερη πρόσβαση καθώς απολάμβανα το ότι έκανε. Σταμάτησε και κοίταξε νικητήρια τον λαιμό μου. Με φίλησε και έσφιξε την μέση μου κολλώντας το σώμα μου με το δικό του. Μούγκρισα λίγο με αυτήν την κίνηση όμως μετά χαμογέλασα. Συνέχισε να με φιλάει και λίγο πριν σταματήσει δάγκωσε το κάτω χείλος μου.

Η καινούργια Donde viven las historias. Descúbrelo ahora