Κεφάλαιο 10

223 19 1
                                    

Ιω - τον Άρη

Ο Γιάννης με κοίταξε έκπληκτος. Ο Άρης σηκώθηκε όμως παρέμενε σοβαρός. Σηκώθηκα και εγώ και βρεθήκαμε αντιμέτωποι. Τον κοίταξα στα μάτια και παρατήρησα το έντονο γαλάζιο των ματιών του.

Έβαλε τα χέρια του στα μάγουλα μου και έφερε κοντά τα πρόσωπα μας. Τα σώματα μας είχαν γίνει ένα . Τα μέτωπα μας ενώθηκαν και τα χείλη μας απείχαν λίγα εκατοστά. Ενώ κοιταζομασταν έντονα εγώ έκλεισα τα μάτια μου και περίμενα να με φιλήσει.

Εκείνος εσφιξε τα χέρια του και την επόμενη στιγμή δεν ένιωθα την ζεστασιά του κορμιού του. Άνοιξα τα ματια μου και τον είδα να φεύγει. Όλοι γύρω μου άρχισαν να ψιθυριζουν και εγώ χωρίς να δώσω σημασία ακολούθησα τον Άρη. Φώναζα το όνομα του όμως δεν με άκουγε λόγω της δυνατής μουσική.

Ιω - Άρη!!!!!

Γύρισε και με κοίταξε. Πήγα κοντά του και εκείνος το μόνο που έκανε είναι να με κοιτάζει.

Ιω - τι έγινε?

Αρ - τίποτα

Ιω - Σε πείραξε τόσο που διάλεξα εσένα?

Αρ - όχι...

Ιω - τότε?

Αρ - δεν ήθελα να σε φιλήσω τώρα. Ήθελα το πρώτο μας φιλί να είναι μεταξύ εμένα και εσένα, και όχι μπροστά σε τόσους λιγουριδες που περίμεναν να είναι στην θέση μου.

Ιω - τ-τι? Μ-μα εμείς δεν...

Αρ - Ιωάννα ήθελα να σε φιλήσω επειδή το θέλω εγώ, και όχι επειδή μου το λέει ένα μπουκαλι

Ιω - τότε γιατί μπήκες στο παιχνίδι?

Αρ - Γιατί δεν ήθελα να αφήσω τον Γιάννη να σε φιλήσει

Ιω - γιατί?

Αρ - Γιατί θα σε εκμεταλλευοταν, γι αυτό!!!

Ιω - και γιατί σε ένοιαξε τόσο?

Αρ - αλήθεια με ρωτάς? Κάνουμε παρέα τόσο καιρό γαμωτο και με ρωτάς γιατί νοιάζομαι?

Ιω - 2 βδομάδες είναι τόσος καιρός?

Αρ - εμενα μου φάνηκε ότι σε ξέρω χρόνια, γιατί απλά μου αρέσει η παρέα σου. Μου αρέσει ο χαρακτήρας σου... Μου αρέσεις εσύ...

Ειπε και έμεινα έκπληκτη. Κάνουμε παρέα τόσο λίγο και με έχει τόσο ψηλά σαν φίλη. Του χαμογέλασα και τον αγκάλιασα.

Ιω - και εμένα μου αρέσει η παρέα σου και ο χαρακτήρας σου. Χαίρομαι τόσο που γίναμε καλοί φίλοι ενώ γνωριζόμαστε σχετικά λίγο καιρό.

Η καινούργια Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz