-Julia! Chodź nagrywamy filmik!- oderwałam się od lekcji i według polecenia Dubiela poszłam nagrywać filmik z Yogi. Okazało się że jestem w parze z Kacprem, zajebiście jesteśmy nowym shipem. Jeśli tak, to muszę przestać mieć jakiekolwiek uprzedzenia do tego osobnika. Przyjaciele...
Odcinek który dziś nagrywaliśmy był bardzo przyjemny. Z Kacprem mega się dogadywaliśmy, ten odcinek zbliżył nas do siebie. Spojrzałam na Kacpra trochę z innej perspektywy, zawsze wydawało mi się że jest po prostu chłopakiem na którego leci każda dziewczyna a jemu to wcale nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, zawsze słyszałam że dziewczyn miał więcej niż teraz follow na ig. Okazało się że jest całkiem dobrym ziomkiem z niezłym poczuciem humoru, czasem zbyt prymitywnym no ale każdego śmieszą inne rzeczy. Przyznam że nadal bardzo mi się podobał, jednak nie będę z siebie robiła idiotki próbując przybliżyć się do niego.
Po zakończonym odcinku wybrałam się z Kacprem na zakupy. Jego niezwykle... ciekawe auto prezentowało się z lekka... gorzej niż np. samochód Marcina. No cóż, przynajmniej właściciel lepszy.
Story z Błońskim przyjmują się bardzo dobrze dlatego postanowiłam nagrać parę.
-Siemaneczko! Jadę sobie z tym panem na zakupki. Możecie zadawać pytanka- nie dokończyłam bo przerwał mi brunet.
- Napiszcie żeby w końcu się umyła!- zażartował.
-Nie! Nie piszcie tak!- próbowałam się ochronić przed zwolennikami żartów Kacpra. Zakończyłam nagrywanie.
-Nie mów tak!- pisnęłam i wyparłam się braku dbania o higienę.
-Auto mi prześmierdnie- śmiał się chłopak.
-Wcale nie!- uderzyłam go z pięści w ramię.
-Ałaaa- krzyknął brunet, podejrzewam że wcale go to nie bolało, a krzyknął dla zasady, ponieważ nie włożyłam w ów cios dużo siły.
Zaparkowaliśmy pod galerią i udaliśmy się wybierać płaszcz dla Kacpra. Po drodze parę osób prosiło o zdjęcia z nami.
Kacper i ja nagrywaliśmy dużo stories. Doradzałam mu w wyborze. Po kupnie idealnego odzienia Błoński przytulił się do mnie w ramach podziękowania, a ja rozpłynęłam się. Szybko zebrałam się w sobie i poszliśmy dalej.
Sorka za tak krótki rozdział ale nie mam czasu, dopiero co wróciłam ze stoku i jeszcze przez dwa tygodnie jestem w Alpach. Jak wrócę do pl, to od razu pisze. No ale bardzo prosiliście to coś tam macie.
YOU ARE READING
Za kamerami || Julia KosteraxKacper Błoński
Fanfiction16-letnia dziewczyna dostaje możliwość dołączenia do ogromnego projektu. Jej ciężka praca na YouTubie nareszcie opłaciła się! Dziewczyna stanęła przed ciężkimi decyzjami: Czy przeprowadzić się z rodzinnego Wrocławia do stolicy? Zamieszkać w ogromny...