Rozdział III

1K 32 12
                                    

Pov.Julia

Po długich miesiącach przyjaźni moje uczucie do niego wygasło, teraz ciężko mi spojrzeć na niego jak na kogoś więcej niż przyjaciela

Pov. Kacper

Po długich miesiącach przyjaźni moje uczucia do niej były coraz silniejsze, chciałem żeby nasza relacja była czymś więcej niż super przyjaźnią. 

Zawsze uważałem że to tylko dzieciak, sympatyczny ale dzieciak.  Teraz różnica wieku jest mi kompletnie obojętna, zachowywała się dojrzale

Albo po prostu mam za dużo pracy w związku z piosenką, filmami i wszystkim innym. Może poprzewracało mi się w głowie? Wiedziałem tylko że jedyne co wtedy potrzebowałem to sen.

Nałożyłem poduszkę na głowę i zasnąłem. Rano obudziłem się wyjątkowo wcześnie, bez sensu było siedzieć na tyłku więc wstałem coś zjeść.  W kuchni zobaczyłem  krzątającą  się Kosterę. 

-Cześć- powiedziałem.

-Siemaneczko, co tak wcześnie?- zapytała się zdziwiona. 

-Nie wiem, tak jakoś- wzruszyłem ramionami.

-Dobra, ja muszę  powoli wychodzić do szkółki-

-Podwiozę cię- zaproponowałem, dziewczyna zgodziła się i zaraz udaliśmy się do szkoły w której uczy się Julka. 

...

-Dziękuję, do zobaczenia- powiedziała dziewczyna gdy zaparkowaliśmy pod szkołą.

-Do zobaczenia- przytuliłem dziewczynę po czym wsiadłem z powrotem do samochodu, odprowadzając wzrokiem Kosterę. Zastanawiałem się czy to co do niej czuję w ogóle ma sens. Właściwie nasz związek publicznie dobrze by wpłynął na rozgłos teamu ale po co? Po co robić coś wbrew woli dla fame'u ? Nasza relacja jest znacznie bliższa niż między innymi uczestnikami projektu. Gdybym już miał z nią być było by to Za Kamerami. YouTubowe  związki nie kończą się dobrze, każdy pamięta jak skończył się związek Kingi i Friza. Chciałbym spędzać z Julią więcej czasu, czuje się przy niej lepiej, nawet widzowie uważają że na odcinkach z Kosterą jestem zabawniejszy, żywszy po prostu bardziej szczęśliwy. Nie wiem czemu tak na mnie działa. 

W drodze do domu podjechałem do Maczka, dobry burger jest prawie tak cieszący jak widok Julki.  Po zjedzeniu nadal czułem się głodny ale to nic nowego. 

Po dotarciu do domu, poszedłem do pokoju. Włączyłem głośną muzykę by zagłuszyć bijące się myśli : " Związek z Julią " vs " przyjaźń z Julką"   Floyd Mayweather idealnie się spisało. Przeglądałem  instagrama gdy natrafiłem na zdjęcie Kostery,  jak zwykle idealna.  

Ehh za dużo o niej myślę, a nawet nie umiem się przy niej zachować. To wyśmiewanie się z niej jest trochę żałosne i na pewno peszące dla Juli, a jak i tak to robię. - myślałem- Chyba przez tę ironię w stronę Kostery czuję się pewniej. 

Przez ten natłok myśli głowa mnie rozbolała, mój mózg nie jest przyzwyczajony do takiego intensywnego dumania. 

Pov. Julia

Po porannym przytuleniu Kacpra cały czas o nim myślę, nie było to nic specjalnego ale zaburzyło  mi spokój. Może wcale Nie uważam go za tylko przyjaciela? Może potrzebowałam tego rodzaju doświadczenia żeby zrozumieć że nie pozbędę się tak łatwo Kacpra z mojej głowy i... chyba mojego serca.  Chyba się zako...

-Kostera! Do tablicy! Natychmiast!- zawołała wiedźma od chemii, kazała mi obliczyć masę cząsteczkową. W tym momencie zajęłam się obmyślaniem jak nie dostać jedynki. 

...

Wróciłam do domu. Odrobiłam szybko lekcje i zauważyłam że muszę nagrać odcinek. Przeglądałam notatnik z pomysłami. Najmniej czasochłonne wydawały się Trudne Pytania z Kacprem. 

Niech serce się uspokoi na czas odcinka, proszę- pomyślałam, ale serce nie sługa...

...

Odcinek wyszedł całkiem fajne, oczywiście nie obyło się bez żartów Kacpra...  A co jeśli to nie tylko żarty, może brunet naprawdę uważa mnie za śmierdzącą świnie? Łza poleciała mi z oka na samą myśl.
Wytarłam łzę, pociągnęłam nosem. Musiałam trochę wychillować, poszłam ponagrywać luźne tik toksy.

...
Gdy nagrywałam Błoński wszedł so mojego pokoju.
-Co robisz? - spytał.

-Nagrywam na tik toka- odpowiedziałam szybko.
Chłopak wszedł mi w kadr i wydurniał się, już nawet przestałam próbować, ten tik tok i tak wyszedłby dramatycznie. Zostało mi się tylko śmiać z chaotycznych ruchów Kacpra.

-Jak czujesz się takim tik tokerem możemy nagrać coś do eluwiny.

-Dawaj! - powiedział, popierając mój pomysł.
Do piosenki Kacpra nie dało się normalnie nagrać, zostały głupoty w których Błoński jest najlepszy.

Za kamerami || Julia KosteraxKacper BłońskiWhere stories live. Discover now