❃.✮:▹8◃:✮.❃

5.1K 340 204
                                    

Armağan: Atış yavrum :)

Atış: Armağan.

Armağan: Şimdi eğer cinayet çıkmasını istemiyorsan ki bence benim tatlı bebeğim istemez, o çocuğun yanından kalk.

Atış: Armağan ABİ, o çocuğun dediğin senin öz kuzenin ve kantinde ders işliyoruz?

Armağan: Ama sağdan sağdan eliyo!

Atış: Armağan abi.... Neden böyle diyorsun ki?

Armağan: Kıskanıyorum be yavrum... Anla halimden.

Armağan: Neyse okul çıkışı boş musun?

Atış: Evet de neden?

Armağan: Yok bir şey sordum sadece

**✿❀ ❀✿**

Atış'ın bakış açısı:

Okuldan geldiğimde büsbütün bir cesettim. O olay sonrası Kamer benimle konuşmuyordu ki zaten bende konuşmak istemiyordum. İçimde yavaştan bir iğrenti boy gösteriyordu. Çalan kapıyla yatak ile bütünleşen bedenimi zar zor koparıp kapıya ilerledim. Bana kim gelirdi ki bu saate? Kamer bir daha yüzüme bakmaz zaten. Yamaç Bursa da. Gözlerim yarım açık kapıyı açmam ile kapamam bir olmultu.

Buradaydı...Armağan.

Kapı tekrar çalınınca derin bir neden alıp kapıyı açtım. Armağan kocaman ve derin gamzelerini göztererek bana bakıyordu. Ne klişedir ki okuldan tabiri caizse buzlar prensiyken bana bakarken buzları eriyordu -iki üç kez bana bakarken yakalamıştım-

"Şey girebilir miyim artık bana bakman  bittiyse?"

Çocuğu gözlerimle yediğim aklıma geldiğinde utanarak geri çekildim.

"Üzgünüm geç"

Salona geçtiğinde elindekileri fark ettim.

"Çikolataya alerjin olduğunu biliyorum merak etme. Sana çilekli soğuk kahve ve çilekli süt aldım."

Yüzüme içten bir gülümseme verdim.

"Teşekkür ederim."

Mutfağa gidip aldığı şeyleri oraya koyup salona, yanına gitti. Şu an çok garip hissediyordum.

"Armağan abi bana söylediklerinde-"

"Evet çok ciddiydim. Hemde daha önce olmadığım kadar..."

Yanına gidip oturdum. Benim gibi ezik birini nasıl sevebilirdi ki....

"Ama ben başka birini-"

"Biliyorum Kameri seviyorsun"

Bana dönüp dizlerimde olan ellerimi kavradı.

"Ama söyle bana. Kamer senin hakkında ne biliyor? Aileni, geçmişini ya da en basiti çikolataya alerjin olup olmadığını?"

Kafamı eydim. Bunları zaten biliyordum. Onun beni sevmediğini, beni kullandığını...

"3 gün önce.... Gece onun evine gittiğin zaman-"

Parmağımı onun dudakları üzerine koyup susturdum.

"Beni kullandı ve adi bir sürtük gibi gördü biliyorum. Hatırlatma lütfen"

Dudakları üzerinde ki parmaklarımı öptü.

"Tamam özür dilerim"

Özür dilemesini istemiyordum. Hayatımda ilk defa birini en dipten yaralamıştım ve suçlu hissediyordum.

"Özür dileme lütfen"

Yüzüne küçük bir tebessüm ekledi.

"O zaman...çilekli süt?"

Kıkırdayıp kafa salladım.

-_-_-_-_-_-

Evet yavaş yavaş asıl çiftimiz Armağan ve Atış ikilisine geçiş yapıyoruz. O kadar soft olacaklar ki.... Çoook seviyorum Armağanı.

Kamer antilerini göreyim -)

Ben :)

Çilekli Süt bxb -Tex-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin