༶•┈⛧┈♛13♛┈⛧┈•༶

4.3K 284 340
                                    

Sırf ünlü olduğu için kitapları okunan yazarların çok itici olduğunu söylemiş miydim? 17,43k takipçisi var mesela kitabı yazıyor ama kurgu berbat. sadece çok takipçisi var diye okunuyor. şimdi diyeceksiniz ki kıskanıyorsun. uzaktan yakından alakası yok. sadece beni cidden üzen bir olay yaşandı. 23,56k takipçili bir eşcinsel içerikli yazı yazan bir yazar var. ve eminim ki kitaplarını kesin okumuşsunuzdur. kendisi bana dm yolu ile "aptal" bxb kurgumun (belki okumuşsunuzdur) onun kurgularından birine aşırı benzediğini söyledi. yani daha doğrusu onu kopyaladığımı söyledi. onun sözde kopyaladığım kitabına bir göz attım ve benim yazdığım kitapla arasında sadece baş karakter ve bir kaç karakterin isimlerinin aynı olduğunu gördüm. oysa ki ben kitabımı ondan 1 ay önce yayınlamışım. ve dediğim gibi,  yazar ünlü olduğu için kitapları okunuyor. benim de mesela 17k veya 27k takipçim olsa eğer bu kitabı yayınladıpım an en az 5k olurdu. ama hayır. ben kitabı yayınlıyorum beni seven 'takipçilerim' -ki o kendisinin okuyucularına takipçilerim diyor- kitaba göz atar ki o kişiler de 5-6 kişiydi sanırım? beğendilerse eğer devam ederler. beni bilmeyen kişiler kitabımı okur diğer kurgularıma göz atar ve beğendiyse takip eder. bu kadar. ünlü olduğu için kitabı okuna yazarlardan nefret ediyorum.

Bu da burada not olsun.

Şimdi softlaşalım :)
....

"Artık anlatacak mısın? "

Yamaç sinirle ayağını oynatmaya başladı. Yamaç ve Wooyu eve çağırmıştım.

"Şey tamam."

Derin bir nefes aldım.

"Armağan ile sevgiliyiz"

Yamaç ve Woo bakıştılar.

"Armağan"

Aynı anda sormuşlardı. Kafa salladım.

"Hani 12. Sınıflardan?"

Tekrar kafa salladım. Yamaçın ağzı şoklara açıldı.

"Sen şaka yapıyosun... "

"Hayır gayet ciddiyim"

"Sen mi onu seviyorsun o mu seni?"

"O nasıl soru Yamaç? Tabi ki de ikimizde seviyoruz. Ama...şey yanlış hatırlamıyorsam Armağan bana 3 yıldır aşıkmış"

Yamaçın şoktayım çenesi düşecekti birazdan.

"Okul da dedi kodu çıkmıştı bir aralar. Bu Armağan neden hiç bir kızla değil diye.... Senin yüzündenmiş demek ki... "

Kafa salladım. Yamaç bir şey hatırlamış gibi kafasını kaldırdı. Yüzü endişe ile kasılmıştı.

"Peki ya...Kamer"

Onun ismini duyunca bedenim huzursuzlukla kasıldı.

"Beni kullandı hatırlarsan. Ve cebime para bıraktı. O parayı kendi koydu bundan adım gibi eminim. Ve beni parasını çalmakla suçladı. Armağan'nın yanında."

Yamaçın yüzü bu sefer şokla kasıldı.
-normalde gülümsemeyem çocuk burda ne hale geldi-

"O yüzden Armağan Kamerin çükünün üzerinde tepindi....oğlum siz gittikten sonra çocuğun önünden kırmızı kan akmaya başladı anasını satiyim"

İçimden daha beter olmasını diledim. Sabahtan beri konuşmayan Wooya döndüm.

"Sen bir şey demeyecek misin?"

Düşünceli ruh halinden irkilerek çıktı.

"Kanka. Çocuğun sende kalmasını istiyorsan çok çalışman lazım. Biliyorsun ben kızım ve kızlar tuvaleti de dahip bütün kızlar için özel olan yerlere girebiliyorum. Armağan'nın resmine bakıp kendini parmaklayanından tut telefonda ki resmi yalayan çok kız gördüm. Demem o ki tasmayı tak istersen"

Çilekli Süt bxb -Tex-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin