WTAF

81 15 1
                                    

WTAF=What the actual fuck
____________________________________
Γεια σας!
Τι κάνετε?
Πώς είστε?
Πάντα καλά? πάντα καλά
Δεν θέλω να πολύ λόγω μιας που δεν έχω κάτι καινούργιο να σας πω... όποτε για να ξεκινήσουμεεεεε
__________________________________
Jimin: Γεια σου Sofia....
Sofia: Ji-jimin? Τι κάνεις εσύ εδώ?
Jimin: Να ήθελα να δω τι κάνει το κορίτσι μου....
Sofia: το κορίτσι σου?από πού και ως π--

Και ήρθε πιο κοντά

Sofia: jimin όχι σου το ξεκαθάρισα θέλω να μείνουμε φίλοι....
Jimin: Άμα ήθελες να μείνουμε φίλοι τότε γιατί με φίλησες την Παρασκευή?
Sofia: Εσύ το ξεκίνησες
Jimin: και εσύ το συνέχισες...

Και κοίταξε και μου χαμογέλασε (smirk)

Sofia: Jimin φτάνει σου είπα πως θέλω να τελειώσει όλο αυτό το παιχνίδι....
Jimin: Μα δεν καταλαβαίνω το γιατί...

Έσκυψα το κεφάλι και ήρθε πιο κοντά,με το δάκτυλο του μου σήκωσε ελαφρά το κεφάλι από το σαγόνι καθώς έβαλε και το χέρι του γύρω από την μέση μου....

Sofia: Jimin σε παρακαλώ άσε με να φύγω γιατί μου το κάνεις αυτό?
Jimin: πρέπει να σου τα ξαναλέω?η ερώτηση είναι γιατί εσύ μου το κάνεις αυτό?

Και πλησίασε το κεφάλι του στο πρόσωπο μου...

Sofia: Jimin--
Jimin: Σσσσσσ--
Sofia: Όχι δεν την ξαναπατησω έτσι!

Του πήρα το χέρι από το σαγόνι μου και του τράβηξα και το άλλο χέρι όπου είχε στην μέση μου...

Jimin: Την επόμενη φορά δεν θα σε ξανά κρατήσω....θα σε αφήσω να φύγεις
Sofia: άντε επιτέλους που έβαλες μυαλό

Και έφυγα με ένα "γρήγορο" περπάτημα....

Jimin pov
Μα τι έκανα!? αφού ήξερα πως εδώ ήρθα για την Sofia γιατι δεν είχα χωρίσει από πιο πριν την sara!? τώρα μου έχει θυμώσει και δεν ξέρω πως θα το διορθώσω.....τι πρέπει να κάνω?

Ντριιιιιιιιιν

Άρχισα να τρέχω στις άλλες τουαλέτες που είχαμε στην άλλη μεριά του σχολείου για να αλλάξω γρυγορα εκεί και να πάω στην τάξη μου....αν και ξαχασα κάθεται παραδίπλα μου και μπορεί να έρθει να κάτσει και δίπλα μου.....που να πάω?α θα πάω να κάτσω εκεί....

Jimin pov
Έτρεχα στην τάξη γιατί άργησα και όταν μπήκα μέσα στην τάξη πριν έρθει ο καθηγητής δεν βρήκα την sofia στην θέση της μα δίπλα σε αλλον....δεν ήξερα καν το όνομα του....

Jimin: πρώτον ποιος είναι ο κύριος και δεύτερον γιατί δεν έρχεσαι να κάτσεις στην θέση σου?
Sofia: Αυτήν είναι πλέον η θέση μου... δίπλα στον--
???: Adam χάρηκα

KIM TROUBLEWhere stories live. Discover now