Γεια σας!
Τι κάνετε
Πάντα καλά? πάντα καλά
Παιδιά το λέω από τώρα όσοι έχετε tik tok please κάντε με follow κάνω back με λένε BTS forever και στο @ με λένε argiro6ns το ns δεν ξέρω τι παίζει αλλά δε έναν μήνα θα το αλλάξω.... τεσπα για φωτό έχω αυτό...Συγνώμη για αυτήν την εβδομάδα που δεν έγραψα μα αφού είναι Χριστούγεννα τώρα μπορώ να κάνω περισσότερα κεφάλαια 😁😁😁
Ξεκινάω για να μην πολύ λόγω.....
______________________________________
???:Υ/Ν ξύπνησες!
Υ/Ν: Από ότι βλέπεις.....
Sofia: Και δεν μου είπατε τίποτα!? υποτίθεται πως σας είχα υπεύθυνους!
Jk:. Συγνώμη μα πήγα φώναξα τον γιατρό και δεν μπορούσα να--
Sofia: Και γιατί δεν ήρθε ο Tae?
Tae: Συγνώμη μα δεν θα αφην--
Sofia: Δεν ακούω δικαιολογία! Tae ελα μαζί μου έχω να σου πω κάνα δύο λογακια γιατί σου τα αρχών μαζεμένα..
Tae: Φυσικά....Jk's pov
Ωραία λίγος χρόνος επιτέλους για να περάσω με την καλύτερη μου φίλη...
Συνείδηση:Έλα κόψε τα σάπια ξέρουμε όλοι πως σου αρέσει και δεν την βλέπεις φιλικά....
Jk: Εννοείται πως την βλέπω φιλικά μα--
Συνείδηση: τελείωνε καταλαβαίνεις πως μιλάς στον εαυτό σου?σε ξέρω καλύτερα από τον καθένα γιατί είμαι εσύ!
Jk: Ναι κόψε τώρα μου σπαταλάς τον χρόνο...Μόλις έφυγαν ήμουν έτοιμη να του μιλήσω μα...
Jk: Υ/Ν να σε ρωτήσω κάτι?
Y/N: Ναι φυσικά!
Jk: Έγινε κάτι με τον Tae όσο ελλειπα?
Y/N: Όχι?ε-εννοω--
Jk: Γιατί πάλι μου λες ψέματα ? από τώρα? δηλαδή μολις με ξανα γνώρισες!
Y/N: Δεν έγινε κάτι σου το εγγυώμαι!Τέλος πάντων θες να μου μιλήσεις λίγο για τη ζωή σου, για τη ζωή μου τουλάχιστον όσα ξέρεις και για τα αδέρφια σου?
Jk: Ναι φυσικά....Τότε άρχισε να μου μιλάει για τη ζωή του το πως ήταν στο γυμνάσιο όπως πέρασε το καλοκαίρι του Με λίγα λόγια τι έκανε πριν έρθει στο λύκειο για τους φίλους του.... Αυτό κάπως με παραξένεψε γιατί κάτι μου έρχεται πώς δεν έχει τώρα φίλους αλλά για κάποιο λόγο όπου δεν θυμάμαι.... Τελείως τυχαία 😅😅😅... Τέλος πάντων... Μετά άρχισε με λίγα και απλά λόγια να συνδυάσει τη ζωή του με τις ζωές των αδελφών του και μετά από πάρα πολύ ώρα μέχρι να εξηγήσει για όλα τα αδέρφια του μέχρι από τη μία στιγμή στην άλλη πήγε στην δικιά μου τη ζωή.... Αυτός με τα αδέρφια του είχαν όλη την ώρα ενδιαφέρουσα πράγματα όπου με αυτά περνάνε αξέχαστες στιγμές ενώ εγώ..... Ήμουν ένα φυσιολογικό παιδί αφού έχω μία αδερφή και γονείς όπου δεν τους βλέπω ποτέ γιατί όλη την ώρα είναι στη δουλειά.... Δεν με πολύ ενθουσίασε η καθημερινότητά μου αλλά τι να κάνουμε? Πρέπει και εγώ να προσαρμοστώ...
KAMU SEDANG MEMBACA
KIM TROUBLE
AcakΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ! 70+10(Kim Trouble pt2) κεφάλαια! Υ/Ν: Γεια σας! ονομάζομαι Lee Y/Ν και ειμαι 15χρονων! καταλάβαινετε μια καινούργια σχολική χρονιά στο λύκειο... άλλο σχολείο, καθηγητές , τάξη , προαύλιο μα το χειρότερο.... συμμαθητές...καλά δεν είχα κ...