you are disgusting me!

62 15 1
                                    

Γεια σας!
Τι κάνετε?
Πως είστε ?
Πάντα καλά?

Ναι την άλλη εβδομάδα γράφω στις 5μερες τέσσερα διαγωνισματα γιατί ελλειπα κι όλας μια φορά ,και είναι και χάλια τα μαθήματα που γράφω οπότε μέχρι την Πέμπτη δεν νομίζω πως θα γράψω

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ναι την άλλη εβδομάδα γράφω στις 5μερες τέσσερα διαγωνισματα γιατί ελλειπα κι όλας μια φορά ,και είναι και χάλια τα μαθήματα που γράφω οπότε μέχρι την Πέμπτη δεν νομίζω πως θα γράψω...μέσα στο ΣΚ λογικά θα γράψω και αύριο μα εγώ σας μιλάω για την άλλη εβδομάδα....

Omg!!!thank you so much!επειδή πολυ λόγω (κάτι ασυνήθιστο)πάμε να ξεκινήσουμεεεεεεεε____________________________Y/N: τι ήταν αυτό?Tae: Σσσσσσσσ

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Omg!!!thank you so much!
επειδή πολυ λόγω (κάτι ασυνήθιστο)πάμε να ξεκινήσουμεεεεεεεε
____________________________
Y/N: τι ήταν αυτό?
Tae: Σσσσσσσσ...

Πήγαμε στις δίπλα τουαλέτες να δούμε τι ήταν ή μάλλον ποιος ήταν και ναι αυτή η απορία λύθηκε γρήγορα ...

Tae-Y/N: Jimin!?
Jimin: Χεχε.....ουπς...
Y/N: Τι κάνεις εσύ πάλι!? κάνεις τα ίδια όπως τις προάλλες για να-- Tae μπορείς να φύγεις λίγο?
Tae: Εμ όχι? σιγά μην σε αφήσω με αυτόν...και άμα θες να του πεις κάτι ,θα το πεις και σε εμένα...
Jimin: Όχι όχι.... φεύγεις χωρίς δεύτερη κουβέντα...
Y/N: ελα....σε παρακαλω Tae άσε μας λίγο με τον Jimin

Tae: Και που ξέρω πως δεν θα παιχτεί κάτι μεταξύ σας?
Y/N: Tae!?στον Jimin αρέσει η Sofia τι μαλακίες πετάς!?
Jimin: Σοβαρά τώρα?δεν θα φύγεις γιατί πιστεύεις πως θα κάνουμε κάτι?
Tae: εμ τέτοιο που playboy είσαι...
Y/N: έλα Tae!Και θα κάνω ότι θες...
Tae: Χμμμ....ότι ότι θέλω?
Y/N: Ewwwww Just go !
Tae: ok bye babe and don't forget this ...
Jimin: Babe?
Y/N: Εσύ πιάνου μέρος παίρνεις?
Jimin: δεν ξέρω....ο Tae υποστηρίζει τον Jin για την Sofia ενώ ο Jk Εμένα...μα από την άλλη πιστεύω πως τέτοιος που είναι ο Jk ποτέ δεν θα σου κάνει κίνηση επειδή είναι ντροπαλός...
Y/N: ........ Ευχαριστώ για το σποιλ...και συγνώμη...ΤΙ ΑΚΡΙΒΏΣ ΕΊΠΕΣ?ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΕ!?ΤΟ ΞΕΣ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΊΝΑΙ PLAYBOY όπως και εσύ μεν ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΆΛΙ!
Jimin: Τίποτα... σιγά λες πως και εσύ δεν θες να παίζεις διαφορά σαλιαρισματα μαζί του...
Y/N: Park Jimin you are disgusting me...
Jimin: Park?το επίθετο μου ειναι Kim
Y/N: OMG δεν ξέρω πως μου βγήκε το Park...
Jimin: Ότι πεις....εγώ εξακολουθώ να πιστεύω για τον Tae και....τα σαλιαρισματα του
Y/N: Ew.ew.ew.ew.θυμηθηκα ακατάλληλη στιγμή μου με τον Tae... εσύ φταίς!και ασε που αυτό δε είναι το θέμα μας!
Jimin: Ακατάλληλη και μαλακίες έλα ξέρουμε πως αυτήν την στιγμή θα την θυμάσαι χρόνια μετά...και με την γλώσσα και την στάση του πρίγκιπα...
Y/N: Ew jimin! Πρώτον που τα ξέρεις όλα αυτά και δεύτερον γιατί μας παρακολουθούσες!? γιατί!?για να έχεις υλικό να με εκβιάζεις!?
Jimin: Εμ..... ο-οχι τι λες!?
Y/N: ....εγώ γιατί να σε πιστέψω?
Jimin: Γιατί ξέρεις πως όντως το έκανα και άμα το πεις σε κανέναν....το μαχαιράκι το βλέπω άνετα στον λαιμό σου....
Y/N: Jimin!δεν θα το πω σε κανένα!
Jimin: και που θες να το πιστέψω?
Y/N: άμα ήταν έτσι θα το έλεγα ηδη στην Sofia για την Sara και για την--
Jimin: καλά καλά το κατάλαβα....μα...δεν το είπες έτσι?
Y/N: φυσικά και δεν το είπα!
Tae: Τι να είπες?
Jimin: εμ--
Υ/Ν: τίποτα τίποτα...
Tae: μου έλειψες...
Jimin: huh?
Y/N: huh?
Tae: εγω σου ελλειψα?
Y/N: εμ ....όχι?πριν λίγο δεν ειμασταν μαζί?
Tae: ναι αλλανκαι παλι εμενα μου ελλείψες...μην με αφήσεις μόνο μου ξανά!
Y/N:...
Jimin:...
???: dude you are disgusting me...

KIM TROUBLETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang