Στην θέση της Sofias...

140 19 0
                                    

Υ/Ν:Τι γίνεται εδώ!

Και ναι... Αυτό που έβλεπα ήταν τον Jk εκνευρισμένο (ήταν κατακόκκινος) ένα σπασμένο βάζο και τον Tae πεσμένος στο πάτωμα!!!

Jk:Δεν είναι αυτό που νομίζεις!
Υ/Ν:Α ναι?και τι ακριβώς είναι!?
Jk: μία παρεξήγηση! Πίστεψέ με!
Y/N: νομίζεις πώς μπορώ να σε πιστέψω!?
Jk:Άμα ήσουν πραγματική φίλη θα με πίστευες!!!

Α το πουλάκι μου...! Νομίζει πως θα τον πιστέψω τώρα.... Πολλά νομίζει! Όμως προσπαθώ να σκεφτώ γιατί να του φέρει στο κεφάλι αυτό το βάζο....? Δεν καταλαβαίνω τον λόγο... Υποτίθεται πως πήγε στο δωμάτιό του Tae για να του ζητήσει συγνώμη και τον χτύπησε με βάζο? Κάτι δεν μου κολλάει... Μέχρι που η απορία μου λύθηκε.... Βλέπω τον Tae να βήχει...

Υ/Ν:Μια στιγμή--

Και ...έγινε αυτό που πίστευα! Ήμουν σίγουρη πως ήταν όλα ψέματα Γιατί δεν άκουσα κανένα βάζο να σπάει!

Tae: Συγγνώμη Υ/Ν... Η ιδέα του jungkook ήταν...

Y/N:Μα--
Tae: το έκανε μόνο και μόνο για να δει άμα θα τον πίστευες για κάτι τόσο σοβαρο.... Ακόμα και άμα φαινότανε ένοχος εσύ να τον πίστευες...
Jk: και από ότι κατάλαβα δεν θα το κανες! Θα πίστευες πως όντως ήμουν ένοχος!!! Ενώ ξέρεις πως δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος!
Y/N: Συγνώμη Jk μα φαινόταν τόσο.... πειστικό... Δεν με πολύ τυχαίνουν τέτοια πράγματα ξέρεις...
Tae: με εμάς εδώ θα ζήσεις πολλά τέτοια πράγματα...
Υ/Ν:...
Jk: όχι Tae δεν θα ζήσει τέτοια πράγματα... Γιατί δεν θα ξανά έρθει εδώ...
Tae-Y/N:!!??
Jk:Τι ? περίμενες πως μετά από αυτό θα την ξανά άφηνα θα έρθει?
Tae:Μα έχουμε και μια δουλειά να κάνουμε....και επίσης μα χαρά φίλη μου είναι.... δηλαδή να μην τη βλέπω?
Y/N: αυτός είναι φίλος -εστω γνωστός- μου και έχουμε και μια δουλειά να κάνουμε όπως και με τους υπόλοιπους!?
Jk:Ποιος είπε πως θα συμμετάσχεις ?

Πάμε και λίγο στην αδερφή μου....

Sofias Pov
Δηλαδή για να καταλάβω... ΠΡΙΝ ΛΊΓΟ ΜΕ ΦΊΛΗΣΕ Ο JIMIN ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΕΊΜΑΙ ΒΌΛΤΑ ΜΑΖΊ ΤΟΥ!?ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΟΎΤΕ ΜΙΑ ΜΈΡΑ!?Μα είναι τόσο όμορφος...αν και μου θυμίζει κάποιον από παλιά...

Τι να κάνω!? πρέπει να του μιλήσω...

Jimin pov
Αχ.... άνοιξα τα συναισθήματα μου...μα γιατί δεν με θυμάται? Δηλαδή παλιά την ήμουν περιττός? Αυτό κάπως με αναστατώνει.... μήπως της ήμουν λίγο απότομος? Πρέπει να της μιλήσω...

Jimin:Sofia θέλω να σου πω κάτι....

End of jimins pov
Με πρόλαβε....

KIM TROUBLEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora