Mart ayında bana beni sevdiğini söylediğinde gülüp geçmiştim.Hoşlandın sadece biz diye bir şey olamaz demiştim. Ona karşı sevgim arkadaşlık dışında değildi. Aradan yaklaşık 7 ay geçtikten sonra bizim okula başlamıştı, görünce hoşlanır gibi oldum.E haliyle en yakın arkadaşıma bu durumu söyledim. En yakın arkadaşım gidip sevdiğimi anlatmış. Okula geldim ve Nida bana olanları söyledi o da beni hâlâ seviyormuş.Derken mutluydum, her şey yolundaydı.İkimizde birbirimizi seviyorduk.Sevicektik.Sevmeliydik.Ya da sadece ben böyle düşünmüştüm. Çıkmak için güzel bi tarih bekleyelim dedim ve 7 Ekim'de tam anlamıyla sevgili olmaya başladık. Neden 7 Ekim bilmiyorum ama 7 benim en sevdiğim sayı.En yakın 7 de Ekim ayındaydı.İlk defa birine bakarken mala bağlıyordum, onu seviyordum ve sevgim liseli ergenlerin hissettiğinden farklıydı.Bitmiycek gibiydi, sonu yok zannettim.Bitmez dedim.Ben onsuz;o da bensiz yapamaz demiştim. Gülüşü o kadar güzeldiki, hâlâ da öyle. Dişleri gördüğüm en güzel dişlerdi.Dudakları da aynı şekilde. Dümdüz kaşları, küçücük gözleri vardı.Benden zayıftı.Elleri ve parmakları ayrı bi güzeldi.En sevdiğim şey elini öpüp yanağıma koymaktı.Göğüsüne yatınca kalp atışı dünyanın en güzel şarkısından bile daha güzeldi.Onun varlığını bilmek yanımda olduğunu bilmek hoşuma gidiyordu.
Ona "iyi ki varsın, iyi ki sevmişim seni,her iyi ki ile başlayan cümlelerimde varsın bu hep inşallah bu şekilde devam eder tek keşkem daha önce sevseymişim" demiştim. Tabiki de bu şekilde devam etmedi.Olay nasıl oldu.Böyle severken nasıl bir anda bu durumdasınız diye sorarsanız anlatayım.
Her şey yolundaydı.Seviyorduk.28 Ekim de okul yarım gündü.Okula geldim.Arkadaşlar sinemaya gidelim diye ısrar ettiler, bende O'na da gelmesini söyledim. Arkadaşlarıyla birlikte takılacaklarını söyledi ve beni durağa doğru götürmeye başladı. Arkadaşlarından birisi sigara istedi o sigarayı çıkarırken eski sevgilisinin orada olduğunu gördüm. Bir an için huylandım.Beni yollayıp eski sevgilisiyle mi takılacak diye düşündüm.Daha sonra 'saçmalama Ayça, o öyle birisi değil ' diye düşündüm.Bana o defter kapandı o beni aldattı demişti. Sinemaya gittim, aralarda onu aradım yanında kim var diye sordum ve ona "o orospuyla aynı ortamda bulunma" dedim.O da beni çok sevdigini söyledi ve sürekli olarak mesaj attı. İçim rahatlamıştı.Akşam eve geldiğimde ask.fm adlı soru sorma sitesinden, anonimin birisi bana "Bugün nerdeydin sevgilin ve eski sevgilisini parkta birlikte gördüm, ayrıldnız mı?" diye sorular geldi.Cevap vermedim çünkü birisi aramızı bozmak için böyle yazıyor sandım.
29 Ekim günü Cumhuriyet Bayramıydı ve okul yoktu.Bana okula gelmem için ısrar etti, uzak dedim ve gitmedim. -Keşke gitseydim- Onunla buluşmadım diye biraz surat astı ama yine de bana beni ne kadar çok sevdiğini söylemeyi ihmal etmedi.
30 Ekim günü ortada bir sebep yokken bana soğuk davranmaya başladı ben canım dedikçe, o canın çıksın diyordu.Şaşırmıştım "acaba ne yaptım?" diye düşündüm. O kadar soğuktu ki, o kadar çok üzülmüştüm ki.Bir şeyler olduğunu anladım. Ayrılmamı istiyordu diye düşündüm. Ama ayrılmazdım, ayrılamazdım çünkü seviyordum.Birbirimize "ben ayrılmam" diye söz vermiştik. Söz bu sonuçta, ağızdan bir kere çıkar, ben yine sözümde durdum ve ondan ayrılmadım. O sözünde durmadı beni bırakıp gitti.Gitti.Gitmemeliydi.Bitti.Bitmemeliydi.
Bitti.