Aku selalu lepak dengan kawan-kawan aku.Memang korang akan cakap "eee perempuan pon lepak ke".
Ada saya kesah anda hendak kata begitu.Ada satu hari ni ,aku g lah rumah kawan aku nak lepak.Dah bagi salam ,dia jerit dari dalam"masuklah!".Aku be like "kau pikir aku jauh sngt ke dengan kau".Padahal pintu masuk dengan ruang tamu tak jauh pon auu.Dia punya jerit tu ,mcm nk cari gduh.Aku pon msuk lh rumah dia ,aku salam mak dia.Dah tu dia ckap "jom duk luar".Aku skrg nak tibai muka dia,kalau macam tu x payah lah aku msuk rumah dia,dahlah ada abang dia.
So kitaorang pon lepak bertiga,ada lagi sorang dtg lambat,selalu kena call nk suruh dtg.Aku tengah elok main fon boleh dayana cakap macam ni"nabilah,aku x pernah dengar kau nyanyi.Cuba kau nyanyi sikit".Lps tu kwn aku yang alya g back up si dayana "haah nab ,cer nyanyi sikit".
Aku cakap "x nak ahh x sedap doh suara aku.Lagi² ada abg kau liya mmg x ahh".Liya jawab"abg aku pakai earphone and duduk dalam bilik.Dia x kn dengar punya".Aku x tahu nak cari alasan apa lagi ,so aku terpaksa nyanyi ahh.Demi kawan ann.
So ,aku pon strat nyanyi.Kawan aku dua org ni mmg payah nak dngr aku nyanyi,klu aku nyanyi pon nyanyi main² je.Tengah aku nyanyi lagu ,aku tengok muka si dayana.Muka dia gn liya be like....
Dah tu aku x kesah ,yg malunya diaorg g jerit"sedap bodah suara kau".Aku nk sekel je kepalanya diaorg ni tau ,nasib x de orang dengar apa yang diaorang jerit.
Muka aku pandang diaorang...
"pahal sial korang berdua ni.Aku cacat kan kau kang".
Diaorg terus diam.....
hahahahahhaahaa...jahat kn aku.