abang,akak

22 6 0
                                    

Aku nak tanya ni best tak ada abang or akak?Aku tengok kawan-kawan aku yang ada abang dengan akak ni macam best.Aku nak juga lah merasa macam mana perasaan yang ada abang or akak ni.Kalau ada akak kawan aku kata kita boleh pinjam barang dia,yelah kita kan perempuan so boleh nak pinjam barang macam tudung or make up.

Kalau abang ni,untung sapa yang dapat abang satu kepala,masuk air dengan kita.Aku rasa lagi suka ada abang ,sebab aku boleh jadi ganas,tapi kalau ada akak pon best .

Aku just ada akak saudara tu jer.Dulu bolehlah aku selalu jumpa dia,tapi sekarang dia dah sambung belajar so kekadang jer lah jumpa.Dia anggap aku macam adik dia sendiri.Kalau aku ada masalah ,aku selalu kongsi dengan dia.Semua secret pasal dia aku tahu.Dia jenis melayan,masuk air.

Kalau sepupu lelaki ,aku macam dah tak rapat ahh sebab kan dah besar so macam malu sikit.Tapi kalau sorang dah mula ....hamik semua masuk air,sampai pasal kpop pon nak di bual kan.Ada abang sepupu aku dia tanya "nabilah minat bts?".Aku diam,sebab tengah makan and akak sedara aku yang jawab.Dah tu aku ingatkan dah stop tanya rupanya ada lagi soalan."Minat jongkook?".Aku rasa macam nak gelak ,cara dia sebut pon salah.Aku cakap "haah,tapi bukan jongkook.Dia jungkook".Akak sedara aku galak ketawa kan abang sepupu aku ni.

Nak gak rasa ada akak gn abg ni!

Tapi aku bersyukur sebab ada dua ekor adik yang selalu kacau aku ni...

bella talk'sWhere stories live. Discover now