Aku tak suka dikongkong dengan kawan².If parents aku kongkong aku,aku still blh lagi tpi kalau kawan mmg aku x blh bla.
Kau tak knl aku ,kau x payah nk judge aku dari luar.Ada satu perangai aku yang kau x tahu,sbb kau x rapat dengan aku lagi.Perangai aku yang satu ni akan keluar bila aku dah rapat dengan someone.Someone tu ialah "DIA".
Aku rasa aku baru je kenal kau,x sampi berapa bulan je lagi.Aku dah knl dia since tahun lepas.So perangai aku dah keluar.Perangai aku ni akan ok dengan orang yg sporting,boleh gurau.Memang lah kau kata"alah boleh lah kau macam tu,dia kan ex crush kau".Memang dia ex crush aku,tpi kawan² aku semua tahu perangai aku yg x suka betul² crush dkt someone tu.Aku ada bnyk crush lah.
Aku suka kawan dgn dia ni cause
-Dia ni satu kepala gn aku.Aku buat apa² pon dia still x kesah,dia buat perangai pon aku x kesah.
-Sporting.Dia aku gurau macam mana pon tetep sporting,x macam kau.Aku baru gurau sikit amik kau setepek bagi dekat aku.
-Pandi pujuk.Aku bukan nk ngada² .Aku saje je nk merajuk dgn dia,kitaorg kwn je xkn x blh kot.So bila aku merajuk ada lh sikit dia pujuk aku.Kalau dia merajuk ,aku pujuk dia.
-Mulut manis.Aku terhibur dengan mulut manis dia auu..kalau kau nk bagi ....hemm mmg x ahh kn???dia bagi ayat manis rela tnpa paksaan,kau ?may be terpaksa kot...relax aku pun pernah bagi ayat manis dekat dia.Aku bukan macam half girl yg dekat luar sana,yg bru kne ayat manis dah fall in love gn laki tu.ooouhhh please ahhh mmg x ahh nk jatuh cinta bagai ni buang masa aku je.
Aku dah lama kenal kau,just bru skrg aku dpt no kau.Kau x pyh nk control hidup aku blh x.kau jangan anggap aku ni milik kau sorang!!!
~El dolor de hacer que alguien cambie, recuerda eso.~