dua puluh

28 6 3
                                    

😢

klu aku mati and than x de sesape bgitahu korg rase puas hati x??

aku mati diam² je.just org yg dkt gn aku je tau.kwn yg online semua x tau.aku rase cara bgus ,sbb aku x menyusahkan org lain.

Aku tgk org yg tinggalkn aku ok je mse aku x de gn dia.So that's mean aku ni not important to everyone.

aku mmg jenis happy go lucky....ye semua tgk aku dri luaran"eee smbong nye...eeee dia asal mcm tu..."aku dgr semua ny.knp x puas hti gn aku.aku x cukup baik ke...aku dah try tau...jenis org mcm ni mmg lh...

aku nk rehat lama....kalau blh smpi org x tau kewujudan aku .sampai nafas terakhir aku....tpi aku nk kumpul pahala...aku nk capai apa yg ibu gn ayh aku nk...aku x nk tnggalkn dia org...nk buat macam mn aku betul² nk rehat....

mmg balik rumah tido ,rehat baring...tu x cukup hati aku trluka ....aku kat sklh ,dpn family ,kwn ² mmg happy sngt tpi dlm happy²aku ni aku ada juga kesedihan...

kalau ajal aku dh sampi...doakn aku aman ok...bagi aku rehat dkt alam lain...

aku x tau knp aku tulis mcm ni...aku rasa diri aku x berguna untuk org yg ada dlm hidup aku,yg prnh hadir dlm hidup aku and yg pernah pergi dlm hidup aku.

mesti korg ingt knp aku tulis mcm ni...aku tulis benda ni sbb selama aku hidup kekadang je aku ingat mati....so for this aku nk ingatkn dekat diri aku yg ajal di tngan tuhan .aku x tahu bila masa allah nk amik nyawa aku,may be lima minit lagi,esok ,lusa minggu dpn or skrg aku tgh tulis pon aku allah blh tarik nyawa aku...

yg baca benda ni x yah sedih² naaa..aku x mau tgk hangpa semua nangis
...ni tuk persediaan ja...yg x nangis tu ,may be aku bukn org penting dlm hidup korg ...but pliss take note yg bila masa je dia boleh amik nyawa kita...

dah jngan sedih² naaa...aku hidup lagi ni...senyummm sikit,ha kn cntik,comeii,ensem je muka korg ....

ok tu ja ...byeee😄😃😘

bella talk'sWhere stories live. Discover now