აი ამ სიტყვებზე კინაღამ ჩავიკეცე. ღმერთო ამ სიტყვებზე რამდენი ხანი ვოცნებობდი. OMG ის ჩემს წინ დგას და ამას მეუბნება ის მთვრალია და ვერ გამოვიყენებ.
-ჯიმინ მთვრალი ხარ წამოდი!(წყნარად)
-არა!არ ვარ მთვრალი. მე მართლა მინდიხარ!
-კარგი ამ სიტყვების ხვალ ძალიან შეგრცხვება
-არა ჯეონ ჯეონ ჯონგუკ არა. მე შენ მიყვარხარ.(ბოლო სიტყვები ზედმეტად ხმამაღლა თქვა)
-აჰაა კიდევ მოწიე ხო ის სირობა. ამჯერად ვინ მოგაწევინა შუგამ?მოვკლავ იმ პატარა ნაბიჭ...
- ჩუმათ არაფერიც არ მომიწევია.მოდი აქ ახლოს მოიწიე მოდი მოდი.
ახლოს მივედი მან კი ეს მითხრა:
-მი-ყვა-რხარ.!!!!!!!!
ჯანდაბა არა. რატომ მიკეთებ ამას?ახლა ვეღარ მოვითმენ. მისი ტუჩები მთხოვენ რომ ვაკოცო და აღარ გავუშვა.არა ჯონგუკ ეს არ გააკეთო ის მთვრალია არ გამოიყებო შენი ბინძური ფიქრების გამო!!!
-ჰა კიდევ გავიმეორო თუ ვიყვირო რომ დაგაჯერო.?
-კარგი კარგი გავიგე რო გიყვარვარ ახლა სახლში შედი და შხაპი მიიღე!
-ok!
სახლში მივიტანე და დუშის ქვეშ დავდე და ეს პასუხი მივიღე როცა ცივი წყალი დაესხა ტანზე:
-შენი დედაც ჯონგუკ.......ახლა გამოვფხიზლდები.
-კარგი მიდი მე რამე საჭმელს მოვამზადებ.
ხოოოო არ ვიცი რა ვთქვა იმაზე რაც ჯიმინმა მითხრა. არ ვიცი შეიძლება სიმთვრალის გამო თქვა.არა ნამდვილად ასეა ის ხომ ბარში ჩემ თვალწინ ბიჭს ეფლირტავებოდა რომელიც 2 წუთის გაცნობილი ყავდა. ახლა ჩამოვა და ბოდიშს მომიხდის იმაზე რაც მითხრა.
-ჯონგუკ მოვედე.
ჯანდაბა რა ლამაზია.უკვე თმაც გაუშრია.გამოკვეთილი ჯინსი აცვია და დაგლეჯილი სტილის მაისური რომელშიც კარგად ჩანს მისი ინტიმური ადგილებიც. არა ჯონგუკ არ უყურო თორემ მიხვდება.
-ძლივს ბატონო ჯიმინ გამოფზხიზლდით.
-აჰაა. ახლა შენ ფიქრობ რომ ბოდიშს მოგიხდი იმ სიტყვებისთვის რაც გარეთ გითხარი?არა ამაზე არაფერს გეტყვი.
-აჰა როგორი მამაცი ხარ.
-კი საკმაოდ. შენზე მამაცი მაინც ვარ ნუ ყოველ შემთხვევაში ,,მიყვარხარს" თქმა მაინც შემიძლია საყვარელი ადამიანისთვის რომელსაც ჯიმინი ქვია და შენს წინ 24 საათი ტრიალებს.
-რას ბოდავ ჯერ კიდევ ვერ გამოფხიზლდი?
-არა სრულიად ფხიზელ მდგომარეობაში ვარ.
-აბა საიდან მოიტანე რომ გეი ვარ თანაც შენ მიყვარხარ.
-ააააა. ამას კარაგა ხანია მივხვდი.
-რანაირად?(დამცინავად ვუთხარი)
-გახსოვს მაშინ კარი რო გაგიღე სტუმრად რო მოხვედი მაშინ ზევით არაფერი მეცვა შენ კი ტუჩები გაილოკე და შემდეგ იკბინე. ასეთ რამეებს კი კაცი კაცის დანახვისას არ აკეთებს თუ ის არ უყვარს.
-აჰა მშვენიერი მიდგომაა მაგრამ ეს აბსურდია.sorry
-კარგი რა როდემდე გააგრძელებ ასე. მაშინ მე მედაგასწრებ და გეტყვი.
-რას?
- მიყვარხარ!
-რაა? ჯანდაბა ჯიმინ
-ხო რა იყო არ ელოდი?მოდი ახლავე აქ და მაკოცე!
-იოცნებე!
-კარგი მაშინ მე მოვალ.
-რას აკეთებ ჯიმინ?
მოვიდა მაკოცა მაგრამ სწრაფად მოვიშორე. ისე გარყვნილი სახით იყურებოდა.
-არც გაბედო ჯიმინ ამის მეორედ გაკეთება!!!
-რატო არ გსიამოვნებს?
-რა სიამოვნებაზე მელაპარაკები ჯიმინ ჯერ კიდევ 1 საათის წინ მეუბნებოდი რომ ახალი ბიჭი გყავდა და ხელი არ შემეშალა.
-კაი რა დაიკიდე ის უბრალოდ გასართობი იყო ახლა კი მოდი!
-ხელები!გააკეთე ის რაც გითხარი და აღარასდროს მომეკარო!!!!!!!
ახ ჯანქუქ რა იდიოტი ხარ ბიჭი თვითონ გთხოვდა მე კი უარი ვუთხარი. ახლა არასდროს იზამს ამას.
__________აბა რას იტყვით მოგწოონთ? იმედი მაქვს კი. კომენტარები მჭირდება ძააან რო გავიგო რას ფიქრობთ და იქვეა ბარემ ვოუთიც.😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😚😚😚😚
YOU ARE READING
ვნება jikook
Romanceპირველი სიყვარული იმედი ღალატი რომანტიკა და ბევრი ბევრი🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 სცენები