თავი 5

501 26 6
                                    

მწყინს რო კომენტარებს არ მიწერთ მაგრამ არა უშავს მაინც დავწერ.მიყვარხააართ😍
____________

jungkook's pov:

''ეეეეეე ამას რა ჯანდაბა უნდა ჯიმინთან.,,რო გავიხედე დავინახე იუნგი რომელიც ჯიმინს ელაპარაკებოდა.ახლავე მინდა მივიდე და ცხვირპირი გავუერთიანო.რა პონტში ეფლირტავება ჩემ ბიჭს????ახლა ეჭვიანობისგან ავფეთქდებიი!!!!!ნეტა რაზე საუბრობეეეენ????

jimin's pov:

ჯანქუქს აღარ დაველოდე და უნივერსიტეტის კიბეებზე ავდიოდი როცა იუნგიმ შემაჩერა.ნუუ იუნგი...მას მეგობარსაც ვერ დავარქმევ.მხოლოდ მაშინ მივმართავ როცა მოსაწევი მინდა ან მაგარი სასმელი.მას შუგას ეძახიან.უარს არაფერზე მეუბნება იმიტომ რომ მოვწონვარსავით ამას ვგრძნობ.ყოველთვის როცა დამინაცავს ჩემ შებმას ცდილობს.აი ახლაც

-wow!ჯიმინ რა კარგად გამოიყურები.
-მადლობა მაგრამ გაიწიე თორე ისეთს გაგცხებ....
-მოიცა ლამაზო ასე არ შეიძლება ნუ მეუზრდელები მე შენზე უფროსი ვარ და უნდა დამიჯერო.

ახლოს მოიწევდა ჩემ ყურთან და მოვიდა კიდეც
-არ გინდა დღეს ღამე სახლში ჩემ წვეულებაზე გავერთოთ?
-არა!!
ეგრევე მივარჭე პასუხი და მომცილდა
-ეგ იმ სამ ლარიან ბოზებს შესთავაზე ტუალეტში რომ ზმარობ!!!

წავიდა.ან რას არ წავიდოდა ისეთები ვუთხარი.ახლაღა შევამჩნიე რომ ჯანქუქი გაცეცხლებული მიყურებდა და ჩემკენ დაიწყო სიარული მოვიდა მაკაში ხელი მომკიდა და წამიყვანა უნივერსიტეტის უკან.კედელზე მთელი ძალით მიმახეთქა და ყვირილზე გადავიდა.
-აჰაა ისევ ბოზობ არაა?
საშინლად გამაღიზიანებელი სახე ქონდა მინდოდა დამერტყა ამ სიტყვების გამო მაგრამ როცა მას ვუყურებ ვერაფერს ვაკეთებ.ვუყურებ მის დიდ შავ თვალებს რომლებიც ახლა ორჯერ დიდია და პასუხს ელოდებიან დასმულ კითხვაზე.

ბოლოს გამოვფხიზლდი და მის კითხვას ვუპასუხე

-რეებს ბოდავ?
-ააა მე რეებს ვბოდავ?ეტყობა ძალიან გინდოდა რომ იუნგის ეხმარე არაა???
-გამეცალე და ეგ შენს კახპებს უთხარი.საერთოთ დამანებე რა თავი არაფერი არ უნდა მეთქვა გუშინ შენგან ხომ ამ ლაპარაკის მეტს ვერ დავიმსახურებ ბატონო ჯანქუქ!?!?
-კარგი არ მინდოდა მაპა...
-არ მჭირდება შენი ბოდიშები იდიოტო

უკან მოუხედავად წავედი ფეხებზე მკიდია ყველაფერი.რაც უნდა ის ქნას.მე ხომ გულწრფელად ვუთხარი რომ მიყვარდა ახლა კი ბოზს მეძახის.ნეტავ არაფერი არ მეთქვა.ნაბიჭვარი.

jungkook's pov:

არ უნდა მეთქვა ჯანდაბა.ეს რატომ ვთქვი. დავაწექი ისევ კიბეებზე როცა დირექტორმა დამიძახა. თავიდან დავიძაბე მაგრამ მერე ისეთი რამ მითხრა როომ...

jimin's pov:

ლექციაზე ზომბივით ვზივარ უცბად აყალმაყალი ატყდა აუდიტორიაში.მივიხედე მოვიხედე ვერაფერს ვხედავდი ყველა მეფარებოდა.და აი დავინახე.ჯანდაბა რა ხდებაა????????!!!!!????

ვნება jikookWhere stories live. Discover now