4 თავი

608 37 38
                                    

სახლში წამოვედი. აღარაფრის თავი აღარ მქონდა. დავიღალე უკვე.დილით ლექციები მერე სამსახური მერე ისევ მთვრალი ჯიმინი.არა მართლა დავიღალე.როდემდე გაგრძელდება? სანამ რომელიმე ლექციაზე გული არ წამივა?ადამიანი იბადება შრომობს,სწავლობს,სწავლობს და მერე ძაღლივით კვდება.მაშინ რა აზრი აქვს სიცოცხლეს?ზოგს მიზეზი აქვს რომ ეცოცხლა მეც მქონდა.რა? რა არა ვინ.ჩემი სიცოცხლის აზრი ჯიმინი იყო.ის იყო ჩემი ბედნიერება,სიცოცხლე,ოჯახი,მეგობარი,პირველი და უკანასკნლი სიყვარული.მაგრამ ახლა რა? ხელდი გარყვნილი ადამიანი შემომრჩა რომელსაც ჩემთან გართობაზე მეტი არაფერი აინტერესებს.მიყვარდა ძალიან მიყვარდა მაგრამ ახლა გული გამიცივდა სწორედ ამ საღამოს მისი სიტყვების და ქცევების გამო.

ისეთი დაღლილი ვიყავი რომ შხაპის მიღების თავიც აღარ მქონდა.ეგრევე ლოგინზე დავეზღნერთე!!!!(მიყვარს ეს სიტყვა)

როგორც ყოველთვის დილით მზის სხივები მაღვიძებენ რომლებიც ჩემს თვალებში უსიამოვნოდ იჩხირება.გუშინდელი მახსენდება და ცუდ ხასიათზე ვდგები.ჯანდაბა ჯიმინ!!!!!!!!😞ხელში ავიღე ტელეფონი და ჯიმინის დიდი მესიჯი მხვდება კითხვას ვიწყებ:

chimmy
მაპატიე!ძალიან გთხოვ, ვიცი არასწორად მოგექეცი.ცუდი ვარ.იდიოტი ნაბიჭვარი ვარ.ალბათ არასდროს მაპატიებ, მაგრამ მაინც გთხოვ პატიებას შეიძლება ჩემთან არ გინდა და იფიქრე რომ შენ ჩემი მორიგი გასართობი იქნებოდი მაგრამ არა!!მე მართლა მიყვარხარ!!!ვერ გეუბნებოდი ამას.ახლა კი კარი გააღე!!!!sorry!!!😭

გარეთ რომ გავედი დიდი ფუმფულა დათუნია დამხვდა
ძლივს ავწიე.უცბად გამეღიმა.ჯანდაბა როგორ ახერხებს ამას ეს დებილი ბავშვი.კაი ეს იმის ნიშანია რომ შევურიგდი?ახლა გავუვლი და ერთად წავალთ ლექციაზე.ის ცალკე კურსს გადის მე ცალკე ის 20 წლისაა მე 18-ის,მაგრამ მაინც ერთი და იგივეზე ვსწავლობთ.კარგი ახლა გავუვლი და წავალთ.გზაში ვფიქრობდი რა მეთქვა ან რას მეტყოდა.მის სახლთანაც მივედი და კარზე ვაკაკუნებ მან კი 2 წამში გამიღო(რამ გაგამწარა შვილი)ისეთი ლამაზი იყოოოოოოოოოო!!!!!!!!!!!!!😍ღმერთო როგორ შეიძლება ბიჭი ასეთი ლამაზი იყოს.ასეთი როგორ დაიბადა?წვეულებაზე მიდის?ასე ჩემ გამო ჩაიცვა?ოოოოოოოო!!!!!!
-ოჰო!რა ხდება ბატონო პაკ?
-არაფერი
-აბა რას გამოიპრანჭე მერლინ მონროსავით?
-მოკეტე იდიოტო!ხო არ დაგავიწყდა რამდები წლის ხარ?თუ გაგახსენო ბანკეტზე როგორი დალურჯებული იყავი?უყურე ერთი ამას.

ხო ეს მახსოვს და არ დამავიწყდება.მაშინ 16 წლის ვიყავი. მთხოვა მის ბანკეტზე მივსულიყავი მეგობრის ,,სტატუსით''. ხოდა მეც მივედი.ვიღაცეებთან ერთობოდა და მე ყურადღებას არ მაქცევდა ხოოოოოოო.მერე მივედი და თავზე შამპანიური(ეს სიტყვა ასე იწერება ხო?) გადავასხი.აი მერე კი იმდენი მირტყა სანამ პირიდან სისხლი არ ვაფურთხე.
-ხო კარგი. რა ნახე(ნუ ეს სოფლური კილოთი)
-ხო და ეგრე ბიჭო
-ისე იმხელა დათუნია სად იშოვე?
-საჩუქარი ხო მიიღე?
-კი
-ხოდა მაშინ რაში გაინტერესებს?
-აააა ეგ კი მაგრამ მესიჯში ეწერა როოოო....
-ვიცი რაც ეწერა ჭკვიანო მე დავწერე.
-ხოდა მაშინ ამიხსენი რას ნიშნავდა სიტყვა მიყვარხარ?
-რას და იმას რო მიყვარხარ
-ეგრე არა ამიხსენი(რა დამპალი ვარ)
-რაა? სიყვარული აგიხსნა?იოცნებე.
-კაი ხო ამასაც დავჯერდები

ისე ვინ იფიქრებდა რო თვით პაკ ჯიმინი სიყვარულს ამიხსნიდა.ყველამ შემომხედეთ მე პიდარასტი ვარ და ეს ჩემი ბიჭია.ღმერთო ჩემო ამას არასდროს არ ვიტყვი.ჰაჰ გეიიი.მივედით უნივერსიტეტთან.

ჰალელუია.უნივერსიტეტის კიბეეებთან ყოველთვის ერთი გოგო ზის და ახლა თვალებით ჭამს.დაგაგვიანდა საყვარელო ის ლიცენზირებული პიდარასტია თან ჩემი.გვერდიტ გავიხედე და ჯიმინი არ დამხვდა ჯანდაბა სად გაქრა.აი ახლა კი ის დავინახე რაც არ უბდა მენახა.ის რას აკეთებს მასთან.ჯიმინ რას აკეთებ მაგასთან ერთად?

________

აბა როგორიააა?ძააან ცუდ ადგილას გავწყვიტე.sorry
აბა კომენტარები და ვოუთები სასწრაფოს❤❤❤❤❤❤❤❤


ვნება jikookWhere stories live. Discover now