-მოვდივარ წვეულებაზე!
დავინახე იუნგის სახე რომელსაც კმაყოფილების გრძნობა ქონდა გადაკრული.დიახ ჯონ ჯონგუკ დიახ დამცირებას არავის ვპატიობ.დრო ნელა ნელა და ნელააა იწელებოდა.დავიღალე უკვე ამ კურდღლის ყურებით.საერთოდ რა მინდოდა სიყვარულს რო ვუხსნიდი.იდიოტი ბავშვი.
აი დამთავრდა ლექციებიც ისე წავიდა ის ვაჟბატონი რო არც შემოუხედავს.პირიქით მხარი გამკრა და ისე გავიდა აუდიტორიიდან.იდიოტი,დებილი.მელოდე აბაა კარგათ კურდღელო ვნახოთ როგორ მობობღდები ჩემთან, უფროსწორად ჩემს მუხლებთან.
სახლში წავედი.არასდროს არავინ მხვდება.რა გასაკვირია მე ხომ არავინ მყავს.არც დედა არც მამა.საერთოდ არავინ.
სანამ ცრემლები მომადგებოდა ფეხსაცმელი გავიხადე და ჩანთაც ისე დავაგდე და თითქოს წელს მწყვეტდეს არადა ერტი რვეული და პასტა გდია საცოდავად შიგნით.
ახხხ ჯანდაბა ყველგან სიბინძურეაა.ბოლოს ერთ სუფტა ჭიქას ვპოულობ და შიგნით ცხელ ჩაის ვასხამ იმის იმედიტ რომ ამ საშინელ სიცხეს გაანეიტრალებს ორგანიზმში.
საღამოსთვის ვემზადები.ჩავიცვი თეთრი ზედა და მწვანე კომბინიზონი.ცოტა მაკიაჟიც.უფერული ტუჩსაცხი ტვალის ფანქარი.ქერა თმა არაჩვეულებრივად მქონდა.
სახლიდან გამოვედი და იუნგისგან მესიჯი მომდის(დინ დოონ)
იუნგი:
მოუთმენლად გელი პატარავ!ახხხ იუნგი რა უნდა ერტი ამასაც რააა.მერე ისევ მომდის მეაიჯი ესეც იუნგისგანაა მაგრამ ახლა უკვე მისამართია.
მალე ადგილზე მივდივარ სადაც მხვდება დიდი აურზაური.სიგარეტის სასმელის და სპერმის სუნი დგას.რა საზიზღრობაა.
-აჰა პატარა მოჩიც მოვიდააა
აუუ ამან მაინც მომაგნო
-რა იყო იუნგი მოგენატრეეე?
-შენი საჯდომი მომენატრა.
-იუნგი თავი დამანებე სანამ გულ-ღვიძლი ამოგიღე!!!ცოტა დრო გავიდა იუნგიმ რაღაც საშინელი სასმელი დამალევინა.მაგრამ უკვე გავბრუვდი და ახლა მაგიდაზე ვარ ასული და ვცეკვავ.მალევწ იუნგის ჩამოვყავარ იქიდან და სადღაც მივყავარ.
-იუნგიიიი იცი რა საყვარელი ცხვირი გააქ
-ზედმეტი დაგალევინე მგონი მაგრამ აარაუშავ მე რაც მინდა იმას მაინც მივიღებ...სადღაც ოთახში მიმიყვანა დაააააა......
_____
ესც ასეეე ხელები დამიბანიაა...ეა თავი სპეციალურად ჩემ ,,ბავშვს''
YOU ARE READING
ვნება jikook
Romantizmპირველი სიყვარული იმედი ღალატი რომანტიკა და ბევრი ბევრი🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 სცენები