ilk Gün

69 3 0
                                    

Sabah gözüme gelen ışık ışınlarıyla  Iceri giren sıcak esintisi ve kuş cıvıltılariyla uyandım. Tabii ki hayır. Nerde böyle gün? Yine lanetler ede ede uyandım. Kapali perdeleri bile açma zahmetinde bulunmadım. Giyindim makyaj yaptım aynaya baktım ve gene taş gibiyim. Okulu önemsemiyorum ama paralı meslek kazanıcam diye geçiniyorum. Telefonumun sesi titreşimle birlikte alacaklı gibi çalarken hande yazısını gördüm. Yüzümü buruşturdum ve açtığımda çığlık sesi duydum. Telaşla "avril ne oldu gerizekalı!"  bu yardım etmem için aradıysa ya kesiyorlarsa bunu! Topuk sesleri geldi telefondan " kızım napıyon sen? Koşmasana okuldasın! Ders başladığında telefonun kapalı olsun! Kal hadi kalk" dedi müdüre. Allahım bu kız tam bir mal. Etrafdan kahkahalar yükselirken " susun lan amınıza korum siktimin ergenleri siktirtmeyin belanızı" dedi çemkirerek. Bunu duyan müdüre durarmı " hande uzatma! Sizde dağılın be" aha delirdi kadın. Bu okul sadece ergenlerle dolu bir okul. Okulun ilk günüydü lise 3 e basladım. Kendimi okulun bitmesine az kaldı diye avutuyorum. Universite ortamını merak ediyorum çimlerde oturan bilmisler fağlaan. Topuklu botlarımı giydim aşağı koşarak indim annem kahvaltının baş köşesine oturmuş öyle etrafa bakıyordu. Kahvaltıda kardeşim katy yoktu ve benim kahvaltıya inmemi beklemişti. O an içim cız etti. Annemin yanına oturdum yanağından öptüm "günaydın meleğim" dedim. Annem bana dönüp " Okula gitmiyecekmisin? Biliyosun 10 gün sınırını geçe-" lafını bitirmeden "okulun ilk günü yoklama yok ve ayrıca geç başlıyor" dedim dedim ifadesizce elimle aldığım salatalığı atarken. "Iyi hadi kahvaltını et" dedi somurtuk suratla. yalan attığımı anladı gibi. Yalan atmayı süper beceririm ama bilemiceeeem artık.

Makyajımı tazeleyip çıktığımda siyah içinde 2 tane zengin piçi tam ses şarkıyla geçti. Annem arabaya girdi en az ben kadar küfürü seven çılgın bir kadındı. Tam ses müzik açtığında her şey tamamdı. Dur eksik bir tane sigara. Çantama baktığımda sigara yoktu. Omg nasıl olur. Anneme baktığımda çoktan sigarasını yakmış keyif yapıyodu. Yapıcak bişey yook annemin o sikik sigarasından içicektim ve akşama kadar ağzımda o pis sigara tadı.

Sigaranın dumanını içime çekerken okula geldiğimizi anladım. Annem arabayı ortada durdurdu 5 tl para verdi. Ne 5 dolarmı mi? Ben kaç yaşındayım? Annemin parası bol ve 5 dolarmı mi? 5 dolara ye sigara bile yok! "Anne 50 dolar ver sigara alıcam melodiye kafeye gidicem okul çıkışı" dedim arkadaki korna sesleriyle. Çantasına el attı cüzdanı aldi içinde tomarla para var ve bana 5 dolar daha verdi. Dalgamı geçiyo bu kadın. "Yeni ev buldum okula yakin 1 aylık maaşımıda alıyım. Kısıtlı vericem paralı ayrıca da avril gilin evinin iki sokak arkasında. Hem benim içinde iyi hem ofise yakın hemde teyzenle sık sık görüşucez. Teyzene sorıcam eğer isterse yeni alıcağım evde birlikte yaşıcaz malum dul kadınlarız" dediğinde başta üzülsemde sonradan handeyi duyunca yemin ederim mutluluktan uçucam. Annemin yanağını vakumlayarak öptüm "hadi irina gene iyisin ben akşam üzeri geliriim" dedim gülümsedi bende çıktım arabadan OMG herkes bakıyor ah tabii popüler olmak zor. Ruby topuklu çizmeleriyle tak tak gelirken öpücük attı. Bede uzun süredir görmediğim için sarıldım ortada 2 saat sarıldıktan sonra avril burun kıvıra kıvıra geldi " aaay hadi gari bee çok duygulandım gerçekten ne sıkıcısınız" dedi beni kolumdan tuttu sınıfa yürümeye başladık. Rubyi sevmiyodu çünkü sinsi yılan gibi biriydi ama içi temiz yaaa. Sınıfa girdik ve aynı hayvanlıklar kimisi uzun eşek oynuyo kimisi iskambil oynuyo. Kızlar telefon oynuyo kimisi dedikodu yapiyo ve yere düşüyomuş gibi yapıp gülenler. Bunlar handeyi taklit ediyor. "Bana bakın bir daha dalga geçerseniz doğduğunuza pişman ederim hala eskisi gibiyim ha götünüz kalkmasın!" Dedim bağırarak miley ve britney baktı ve aman be dermiş gibi telefon oynamaya devam ettiler. Gerisi bana bakıyodu sessizlik vardı sınıfta. "Avrili taklit edenler hariç herkes devam etsin yaptığı işe" dedim ve zafer kazanmış gibi en köşeye oğretmen masasından uzak yere oturdum. Sınıfa zackin girmesiyle boynuna atladım o anda xxxx suratını merak ediyordum. Eh sonuçta eski sevgilisi. Bi süre havadan sudan konuştuk aşağı indik ben zack avril ruby 2-3 kisi daha bir masaya dizildik. Iceriye iki erkek girdi kızlar herkes onlara baktı bende bakmaktan alamadım kendimim çok dadluuuu. Zackin beni dürtmesiyle kendime geldim. " bozuşucaz ama zaten bu yeni gelenlerin götü çok kalkik bebelere bırakmıcaz ortayı" dedi gurulana gururlana bende hee deyip geçtim.

Derse girdik ben handeyle oturuyodum. Bu gün kantinde gördüğüm 2 taş geldi ve herkes gene onlara odaklandı bende dahil sonra hocanın girip "susun" demesiyle kendime geldim. Kitaplar dağıtıldı. Tuvalete sigara içmeye gittik handenin sigarasından otlandım çünkü okul çıkışı alıcaktım sigara. Okul çıkışı sülalecek arkadaşlarla more cafeye gittik ve kalam paramda bitti zaten topu topu 10 dolar. Eve yürücektim yola koyuldum. Daha az gitmiştim siyah araba geldi yanımda yavasladı siyah cam aşağı indi yavaş yavaş ahh o taş çocuk. "Atla" dedi. Sadece atla dedi gerçekten hayvan. Kaşlarımı kaldırdım "Uza" dedim sadece uza. "Kezbanlığın tuttu seninde atla hadi yemem sevgilin olduğunu biliyorum" dedi sırıta sırıta. "Sevgilim olmasa yicen yanii" dedim kezbanca. Uzandı ön kapıyı açtı "senin ehliyetin varmı ya gebermemimi istiyosun" dedim alayla. "17 yaşındayım 1 sene kaldım ehliyetim var. Yürü hadi atla arabaya" dedi gözlerini devirerek. "Tamam be" dedim. Aslında işime geliyodu iki saat eve yürümek istemiyorum. yolda usul usul ilerlerken " senin hakkında her şeyi öğrenmek istiyorum " dedi ben kaşlarımı kaldırıp " nasıl? " dedim. Evet ne demek isyediğini biliyodum cevap vermedi bende üstelemedim. olsun kız evi naz evi. Dur bi dakika sevgilim var benim.

Haklısın iç sesim.

Yolda usul usul ilerlerken yandaki ismini bilmediğim mahlukat "gün gelince her şeyi öğreniceksin" dedi düz bir sesle. Ne dediğini anlamaya çalışırken ismini bilmediğimi hatırladım.

"Senin adın ne ya?" Dedim meraklı bir şekilde "hem ne demek? Neyi öğrenicem?"  Diye ekledim

"Zamanı gelince dedim ya" o zaman neden şimdi diyosun? Meraktan çatlamassam iyi.

"Ne bu yaa kelime oyunu falan? Açık açık söyle... hoop evi geçtik" ne diyorum ben yeaa ciddiyetimi korumalıyım.

"Yarın okulda görüşürüz" dedi bende sefgilim var yaqişigli bile diyemedim kafamı onaylayarak salladım ve kapıdan zorla kendimi attım dışarı. Omg... annem ve sinirli suratı.

Eveet ilk hikayem sayılmaz önceki hikayemi sildim ama bu hikayemde 1-2 güne yeni bölümler gelicek. Yorum atın ve en önemlisiiiiii VOTE VOTE VOTE birde karakter nasıl ekleniyo ve multiye birden fazla resim nasıl koyuluyo söylerseniz seviniriiiiiiiiim.

Hadi Canım SendeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin