Real family

750 51 11
                                    

Jin: Oh můj Bože Y/N...

Rozběhli se ke mně všichni až na Jimina, ten zůstal stát v pozadí. Byli zmatení a šťastní zároveň.¨

Jungkook: Kde jsi byla? Kam si až běžela? Proč si nás tady nechala? Víš, že bychom ti neublížili.

Taehyung: Já to furt nechápu, jak tě Yoongi našel?

J-hope: Ona se nás nebojí, jsem to říkal, že se vrátí.

Y/N: Kluci, klid, já....

Jimin přišel do toho hloučku zmatku.

Jimin: Tak dost.

Všichni ztichli a dívali se jen na něj. On však bedlivě sledoval jen mě svým ostrým pohledem. Cítila jsem se rázem jako když dítě něco provede a matka ho hodlá pokárat.

Jimin: Kde jsi byla Y/N?

Sklopila jsem zrak a hluboce si povzdychla. Jemu nemělo nikdy smysl lhát a já sama už jsem to tak nechtěla.

Y/N: U lovců.

Všichni se prudce nadechli zděšením.

Jimin: A proč jsi se vrátila?

Zvedla jsem hlavu a podívala se mu přímo do očí. Jeho byly tvrdé, plné zranění z mého útěku a zrady.

Yoongi: Jimine, to by...

Jimin se na něho prudce otočil.

Jimin: Ty mlč Yoongi, s tebou si povykládám pak, teď chci slyšet vše od Y/N.

Yoongi se na mě podíval omluvně. Usmála jsem se na něj.

Y/N: To je v pořádku Yoongi. 

Pak jsem se otočila na Jimina a podívala se mu přímo do očí.

Y/N: Vrátila jsem se proto, že vám věřím.

Jimin: Ale jak máme my věřit tobě, že nejsi teď zvěd? Jak ti máme věřit, že jsi nás nepřišla tiše zabít?

Povzdechla jsem si znovu. Jde vidět, že jsem mu opravdu ublížila, ale co mohl čekat.

Y/N: Nemám pevný důkaz, ale jedno si uvědom Jimine. Stejně jako já bych mohla potencionálně zabít vás, tak vás sedm je schopných mě roztrhat na kusy během pár vteřin. Takže bych řekla, že šance jsou vyrovnané a já se i přes to riziko vrátila, neozbrojená, podotýkám. Nemám důvod jít proti vám.

Jimin se překřížil ruce na hrudi a postavil se do obranného postoje.

Jimin: A proč jsi teda vůbec utekla?

Odfrkla jsem si.

Y/N: Já nevím, třeba proto, že mě od malička učili, že draci jsou krvelačná monstra a že mě bez váhání zabijí? A taky proto, že jsem zrovna pak zjistila, že vy jste draci? Bylo toho na mě prostě moc a byla jen shoda náhod, že mě v lese v bezvědomí našel zrovna Lucas. Nemohla jsem nic dělat. Celou dobu, co jsem byla s nimi jsem myslela jen na vás. Nejsem hloupá abych si myslela, že jste mi nic neudělali jen proto, že jste se mnou měli nějaké plány. Mezi lovci už jsem k ničemu a tak k čemu bych vám byla? Poznala jsem, kde se to pravé zlo skrývá a proti komu mám opravdu bojovat a pokud jsem ta poslední naděje na to sjednotit pro mnohé nesjednotitelné, tak to udělám, i kdyby mě to mělo stát život. 

Teď bylo hrobové ticho ze všech stran. Po nějakém čase se Jimin probral z transu.

Jimin: Dobře.

Otočil se a odešel. Kluci se v ten moment na mě vrhli a začali mě objímat.

Jungkook: Neboj Y/N, on se z toho dostane, je jen paličatý a měl o tebe opravdový strach.

Dragon boy 🐉 [Jimin FF/BTS/BloodyB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat