Chanyeol
Sehunnie ile yemek yiyorduk ama o yemiyordu."Yemezsen büyüyemezsin"dedim ama beni dinlemedi.Baekhyun,kaşığı elimden aldı ve uçak gibi davrandı."Uçak piste iniş izni istiyor Sehunnie~ huhuuu~"dedi.Sehun,gülümsedi ve ağızını kocaman açtı.Yemeği yedi ve güldü."Ben de ucak ucurmak istiyorum"dedi.Kaşığı ona verdim,mutluluk ile yemeye başladı.Baekhyuna baktım Gülümsüyordu.Tanrım,cok güzel bir Gülüşü var...
"İstemiyorum! Abla~" Ağlama sesleri geliyordu.Koşarak odanın kapısından baktık,açık kahve saçlı küçük çocuk annesine yalvarıyordu."Bebeğim burada kalman lazım sana bakamıyorum hem burası sana bakacakta senin sağlığını da koruyacak tamam mı bebeğim?"dedi."Abla g-gitme yalnız bırakma be-ni..."
Sehun önümüze geçti peşinden gittik,küçük çocuk yere çöktü ve ağlamaya devam etti ama ablası gitmişti.Sehun,minik bedenin yanına oturdu ve ona sarıldı.Minik beden kafasını kaldırdı ve parlak gözleriyle Sehuna baktı."Ağlama neden ağlıyorsun?"
"Ab-ablam beni t-terk etti... a-annemin olmadığını babamından istemediği duydum *hıck* artık ya-yalnızım..."
"Yalnız değilsin,ben varım artık."
Gözyaşlarını sildi açık kahvelinin."Sen d-de kimsin?"
"Ben Sehun ama bana Sehunnie diyorlar ya sen?"
Gülümsedi karşıdaki parlak gözlü çocuk."L-luhan ama Luhannie de o zaman"dedi.
"Lulu?"
"Efendim Sehunnie?"
"Oyun oynayalım mı?"
"Olur Sehunnie~"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy // ChanBaek (Tamamlandı)
Fanfic❝Oh Sehun,annesi babası ölmüş küçük bir çocuktur.Ailesi gibi gördüğü iki doktor vardır; Park Chanyeol ve Byun Baekhyun...❞