Chanyeol:
Baekhyun.Baek💕:
Evet?Chanyeol:
Neredesin? Luhan seni soruyor.Baek💕:
Uyuyakaldım.
Geliyorum.'Seni çok seviyorum,sevgilim.'
Sadece hayaldi işte."Yifan annene gitmeyecek misin?"diye sordum."Yeol söylemeyi unuttum annem seni de bekliyor"diye sordu."Sanırım gelebilirim"dedim."Yeol annem senin en sevdiğin yemekleri yaptı"dedi o sırada Krystal geldi,Krisin kız kardeşiydi."Hyung~ ne giyeceğim? Yeollie!"
Gülümsedim."Nasılsın prenses?"diye sordum."İyiyim hyung! Sen?"
"İdare eder işte."
"Krystal anneme söyle Yeol geliyor."
Küçük kız ellerini birbirine vurdu."Oley! Tamam hyung!" Küçük kız annesinin yanına gitti.
Yürümeye devam ederken banyonun önünden geçiyordum,ayağım kaydı neyse ki ellerimle kurtulmuştum.Ama Baekhyunun üstündeydim.
"Üstümden kalk Chanyeol."
Şu an üstünlük bendeydi,banyoya girmiştik,kapıyı kapadım."Ne yaptığını sanıyorsun?"
"Bana karşı neden böylesin?"
"Sen bana karşı neden böylesin Chanyeol? Aşık gibi bakıyorsun."
"Önce ben sordum."
Gözlerinin dolu olduğunu daha sonra farketmiştim.Buz gibi olan Byun Baekhyun bebek gibiydi şu an.Gözyaşlarını parmağım ile sildim."İyi misin sen?"diye sordum."Boş ver önemsiz Chanyeol gitmek istiyorum bırak beni"dedi."Bana gerçeği söyle seni neyin uzdugunu bırakacağım o zaman"dedim.
"Jisungla ayrıldım,mutlu musun?"
"Neden?"
"Aldatıldım."
"Onun için mi ağlıyorsun?"diye sordum."Evet? Çünkü yediremiyorum?"dedi.Benim karşımda o yüzünden ağlaması canımı yakıyordu...
"Baekhyun seni ondan daha güzel seven biri vardır mutlaka."
"Kalk üstümden,gitmek istiyorum."
"Ben de sana sarılmak istiyorum."
"Bana mı aşıksın Park?"dedi hala dolu olan gözlerle ve pembe bir burunla."Lütfen Baekhyun sana sarılmama izin ver"dedim.
"Senin ile tartışacak havada değilim."
Kollarımı küçük bedene sardım,sıcacıktı ve göğüslerimiz birbirine değiyordu."Chanyeol kalbin kalp ritimimi bozuyor"dedi.
Gülümsedim."Baekhyun ben senin için bir hiç olabilirim ama sen benim için çok özelsin"dedim.
"Gökyüzü gibisin Baekhyun;Mutsuz olduğunda ya Yıldırım Çakar ya da yağmur yağar ama Sehun ve Luhan'ın yanında Gökkuşağı olur üstünde, güneş parlak kuşlar oter"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Boy // ChanBaek (Tamamlandı)
Fanfiction❝Oh Sehun,annesi babası ölmüş küçük bir çocuktur.Ailesi gibi gördüğü iki doktor vardır; Park Chanyeol ve Byun Baekhyun...❞