Bölüm 13🌸Tartışma

1K 59 16
                                    

Luhan

Sehun ile tekrar görüşeceğim aklıma bile gelmemişti,tanrım onu özlemiştim.

Küçükken Jongini hep kıskandım."Şey,Sehun hala Jongin ile görüşüyor musun?"diye sordum."Evet,görüşüyoruz baya yakınız aslında"dedi ve arkadan bir ses geldi.

"Hey,Hun!"

Arkamı döndüm ve Jongini gördüm,Sehun gülümsedi ve ayağa kalktı."Hey hey Naber dostum?"diye sordu."İyiyim Hun,sen nasılsın peki?"diye sordu."İyiyim Kai,bak kimi gördüm   Chan ve Baek hyungu ziyaret ederken"dedi ve Jongin bana baktı."Luhan? Tanrım bu sen misin?"diye sordu ve sarıldı."Evet,Jongin benim ama biraz daha sıkarsan öleceğim"dedim.

Jongin beni bıraktı."Şansa bak ya resmen tekrar bir aradayız"dedi Sehun ve devam etti."Bir şeyler almaya gidiyorum"dedi.

"Tanrım, Luhan senin Sehuna bakışların çok güzel"dedi."Ne? Sen Sen anladın mı?"diye sordum."Elbette Lu,cok yoğun bakıyorsun"dedi.Sehun,geldi ve Jongin Sehunun omzuna dokundu."Ben gitmeliyim dostum daha hyunglarımı göreceğim"dedi gülümsedi ve gitti.

Baekhyun

"Jaehyun artık gitmelisin biz diye bir şey yok sevgilim var ve onu çok seviyorum lütfen git"dedim ama aniden beni Kendine çekti ve öptü.O sırada Chanyeolu gördüm yüzündeki hayal kırıklığına kadar... Üzgünüm sevgilim...
Hızla Jaehyunu ittim ve sert bir tokat attım."Bana dokunursan seni doğduğuna pişman ederim!" Chanyeolun arkasından gittim."Chanyeol!"

"Chanyeol Sevgilim benim bir dinle lütfen!"diye bağırdım ama durmadı.

"Seni çok seviyorum sevgilim,lütfen."

Chanyeol,elimi tuttu ve odaya çekti."Chanyeol beni bir dinl--"

"Ya söylesene Baekhyun sana olan aşkım ile eğlendin mi? Cevap versene?!"çıldırmış gibi bakıyordu."Yeol sakin ol bir dinle benim suçum yok."

"Jaehyunu ben mi öptüm?!"diye bağırdı."Beni öpen oydu!" Diye bağırdım.Chanyeol,durdu.Elimi akan gözyaşlarına koydum."Seni çok seviyorum Yeol... senden başkasını istemiyorum sevgilim..."dedim ve sarıldım.

O sarılmadı ama bir süre sonra sarıldı."Seni çok seviyorum Baekhyun Özür dilerim.... Seni dinlenmeliyim"dedi."Özür dileme Yeol ona izin vermemeliydim gardımı indirdim..."

Chanyeol yüz yüze gelmemizi sağladı."Seni çok seviyorum Baek,bir daha kavga etmeyelim lütfen canım yanıyor"dedi."Etmeyelim Yeol benim de yanıyor"dedim ve dudaklarımız birleşti.

Little Boy // ChanBaek (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin