Нарийн бичиг???

2.1K 85 2
                                    

Урьдын адил л Сэүнийг хүлээн сууна

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Урьдын адил л Сэүнийг хүлээн сууна. Тэр хэл сураггүй алга болж ирсэнээсээ хойш маш их өөрчлөгдсөн. Бам маш баян болсон. Тэр надад хайртай гэж хэлдэг найз залуу минь байж байгаад л гэнэтхэн алга болж ирээд над дээр ирэхэд нь би маш их баярласан. Намайг орхилгүй хүрээд ирсэн гэж... Тэрнийг аавтай минь ярилцахад магадгүй надтай гэрлэх эсвэл үерхэх хүсэл хэлж байгаа болов уу гэж бодсон. Тэгтэл намайг Сэүн худалдаж аваад харин аав минь намайг зарчихсан. Хачирхалтай биш гэж үү? Хайртай юм бол яагаад гэрдэж эсвэл үерхэж болохгүй гэж? худалдаж авна гэдэг чинь дэндүү ойлгомжгүй юм. Бас энэ их мөнгийг ямар ажил хийдэг болохоороо секундэд хэдэн саяар нь олоод байдаг талаар ойлгохгүй юм.
Сэүн надруу залгаж байна...
Ямар сонин тохиол вэ? Энэ утсыг хэрэглэх хэрэг гарах нь ээ
Би: Байна уу?
Сэүн: Одоо чам дээр хүн очно. Чи явуулсан хувцасыг өмсөөд дагаад хүрээд ир.....
Би: За юу х~
тэр тасалчихлаа. Өөрийнхөө ярих зүйлээс бусдыг нь үл тоодог үнэхээр ширүүн хүн шүү...

****: Сайн байна уу? хатагтай та~...
Чи чинь Суён мөн үү?
Би: Хөөх.. Кай?
Кай: Уулзалгүй удсан байх шив. Сэүнтэй нийлээ юу? та хоёр ч хуримандаа урихгүй намайг үл тоожээ дээ....
Би: Бид хоёр хамт амьдарч байгаа ч би тэрний эхнэр бишээ...
Кай: Заза. Цаадах чинь их ууртай байгаа. Очих замдаа ярья. Энэ өмсөх хувцас чинь
Би тэр хувцасыг өмсөн Кайн машинд суун явав.
Кай: Тэгээд та хоёр ямар харилцаатай байгаа юм?
Би: Тэрийг хэлэхэд жоохон хачин л даа. Би ярьмааргүй байна
Кай: Чамайг гэрт нь амьдарч байхаар нь гэрлэчихсэн байх гэж бодлоо. Та хоёр чинь ахлах ангиасаа эхсүүлээд л үерхсэн хэрвээ чамтай суухгүй байсан бол би чамтай үерхэх байсан юм.
Би ярианы сэдэв өөрчилөн: Ингэхэд Сэүн намайг яах гэж дуудсан юм?
Кай: Чамайг аваад ир гэхээс өөр юм хэлээгүй
●●●
Би: Намайг яах гэж дуудсан юм?
Ажлын байрыг нь сонирхон хэльэл тэр бэлхүүснээс минь барин "Чамайг хүсээд"
Харилцаагаа ойлгохгүй юм....
••••
Би: Намайг дуудсан шалтгаан чинь зөвхөн энэ үү?
Сэүн: Үгүй дээр хонгор минь. Чи өнөөдрөөс миний нарийн бичгээр ажиллана.
Одоо ажилаа хий гэж хэлэн өмдөө янзлан хажуу дахь ширээ рүүгээ заав.
Би энд энэ өрөөнд байна гэж үү
Сэүн: Тиймээ

─━━━━━━⊱✿⊰━━━━━━─
Ethereal

Provider /S1/ /Дууссан/Where stories live. Discover now