Marinette Agreste
Sabahın ilk ışıkları, cıvıl cıvıl kuşların melodisi, yanımda aşık olduğum adam, karnımda bebeğim. Bir anne, bir eş, bir kadın, başka ne isteyebilir bu hayattan...
Bana kalırsa, bu hayatta ki en güzel melodi, sevdiğin adamın göğsünde uyuyup, onun kalp atışlarını dinlemektir. O ilk kez bebeğinin kalp atışını duymakdan sonra tabi.
Nil karaibrahimgil'in Bu mudur? Adlı şarkısı beni böyle şeyler yazmaya itiyor.
Biraz durup onu izledim. O kadar özlemiştim ki. Uyanmayacağını bilsem öpeceğim de kıyamıyorum ki çok tatlı uyuyor ya.
Saate baktım. Daha erkendi. Madem 2 hafta beraberiz, biraz tadını çıkartmalıyım dimi ama. Eski pozisyonu aldım ve tekrar gözlerimi kapadım.
Adrien Agreste
Uyandım. Marim bana sarılmış uyuyordu. Bana şöyle 1 yıl durur musun diye sorsalar tereddüt bile etmeden evet derim. Şu pozisyon bana cennet. Hafifçe yastığımı dikleştirdim. Kendimi yukarı çektim. Amacım Marinette'i uyandırmadan kalkıp saate bakmaktı. Tabi Marinette hareket ettiğimi hissetmişti. Bana daha çok sarıldı. Gülümsedim. Acaba öldüm de cennete falan mıydım?
Omzunu okşadım.
"Mari"
"hmm"
"hadi kalk güzelim sabah oldu"
"banane"
"ne demek banane"
"Ben böyle gayet mutluyum sabah olmuş olması zerre kadar umrumda değil"
"peki öyle olsun"
Ben kalktım onun başı ise yastığın üzerine düştü
"hayır o kadar kötüsün ki anlatamam"
Güldüm
"hadi kalk hadi daha balayına gideceğiz"
"ha bide o vardı dimi."
"bir gecede unuttun bakıyorum. Neyse hadi banyo yap sonra da ben yapacağım."
"öfff bunun için mi uyandım şimdi ben ya"
"evet bayan Agreste kalk"
"önce sen yap ben sonra girerim 5 dakikacık daha uyuyacağım"
Aklıma birazcık haince bir plan geldi. Bana sırtı dönüktü yatağa oturup. Boynunun yanına doğru eğildim. Bir elimle de omzunu okşadım.
"Marinette eğer 10 saniye içinde kalkmazsan seni kucağıma alırım banyoya gideriz ve beraber duş alırız hayatım hem zamandan da kazanmış oluruz çok makul bence"
Boynuna bir buse kondurdum.
"tamam kalktım tamam"
Banyoya girdi. Güldüm. Bu kadını çok seviyorum.
{**}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betona Renk Vermek - Adrienette {Düzenleniyor}
Fanfiction❦ Tamamlandı ❦ ↬Hayran Kurgu. Sarı saçları Güneş'i andırırken, o karanlık olabilir miydi? Yeşil gözleri, her yağmurdan sonra mis gibi toprak kokan bir orman kadar derin ve güzelken; o sanki o ormanlar yanıp kül olmuş gibi bakabilir miydi? Bir ruh;...