Serce

1.4K 74 8
                                    

[ H Y U N J I N ]

Stałem przy [T/J] przyglądając się przebiegowi badania. Na bieżąco pytałem, czy wszystko w porządku i tym podobne.

Zbliżała się ku końcowi. Doktor jeszcze parę razy spojrzał na pacjentkę i wystawił diagnozę - angina. Wypisał receptę, zapłaciłem i wyszedł.

- Jak się czujesz? - Spytałem nerwowo.

- N..nie najgorzej - wychrapała.

Uśmiechnąłem się lekko. Spojrzałem w jej ciemne, zmęczone oczy. Odwzajemniła gest, sprawiając, że nasze oczy spotkały się. Gdzieś w środku, chciałem ją przytulić, delikatnie pocałować w czółko. Spłoszyłem te myśli, wmawiając sobie, że jesteśmy jedynie znajomymi, których nie łączy żadna specjalna relacja.

- Odpocznij sobie i spróbuj zjeść, okej? - Powiedziałem. Kiwnęła główką, a ja wyszłem z pomieszczenia.

[ T / J ]

Moje serce biło jak szalone. Tak głośno i szybko, że sama mogłam je usłyszeć. Moje poliki piekły niemiłosiernie, choć jednocześnie było to przyjemne uczucie.

Co ze mną nie tak?

Pomału usiadłam, pomimo bólu, który miał zamiar przebić mnie z powrotem do łóżka. Hyunjin zostawił bułkę na szafce nocnej, wiedząc, że ciężko będzie mi zdobyć ją przemieszczając się po pokoju.

Wbiłam zęby w pieczywo, starając się je pogryźć. Gdy już mi się udało, połykanie sprawiało mi wielką trudność i dodatkowy ból. Jednak po dłuższej chwili udało mi się zjeść pół bółki. Położyłam się z powrotem i owinęłam swoje ciałko kołdrą. Mimo tego, że byłam cała gorąca, odczuwałam ogromny chłód.

sᴜɴ || ʜᴡᴀɴɢ ʜʏᴜɴᴊɪɴOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz