7•

1.7K 62 30
                                    

Hermione:Dün yazdığın şeylerde neyi ima ettin?

Bilinmeyen numara:Harry'nin seni öpmüş olduğunu Ron ve Ginny biliyor mu?

Hermione:Sen bunu nereden biliyorsun!

Hermione:Bizimi gözetliyordun !

Bilinmeyen numara:sadece anılarına girdim.

Bilinmeyen numara :seni öptüğü için ona tokat atın fakat onunla arkadaş olmaya devam ediyorsun?

Bilinmeyen numara:Sen aptal ,gurursuz ve kaşar mısın!

Bilinmeyen numara:O seni isteğin dışında öptü.

Bilinmeyen numara :Onu nasıl afedebildin?

Hermione:Sarhoştu

Bilinmeyen numara:Ben öpsem iateğin dışında olmazdı ama neyse ;)

Bilinmeyen numara:Neden onunla arkadaşsın sen salak mısın kızm?

Hermione:salak değilim sadece yanlız kalmaktan korkuyorum.

Bilinmeyen numara?

Hermione:Yanlız kalmak en büyük korkum .

Bilinmeyen numara: Benimde sana tanımlayamacağım duyguları sana karşı hissetmem.

Bilinmeyen numara: işaretimin renk değiştirmeye başlaması.

Bilinmeyen numara: Babamın baskıları ve ileride onum gibi olma ihtimalim en büyük korkum.

Bilinmeyen numara:Hata boktam karanlık taraf ve savaşar umrumda değil tel umrumda olan sensin.

Bilinmeyen numara:Artık anla aptal seni trende gördüğüm ilk günden beri seviyorum.

*Emeğe saygı için  her sahneye yorum geldikçe o bölüm sayısı kadar bölüm gelir 2 gün içinde bölüm gelir .

Görevimiz Aşk Dramione ✓TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin