19(sezon finaline doğru)

1.4K 53 84
                                    

Hermione rüyasında gitmesinin istendiği yere yani Lucius Malfoy'un çalışma odasına Draco'ya yakalanma korkusuna rağmen girmişti ve karşısında Ron'u görmeyi hiç beklemiyordu rüyadında Ron'un oturduğu sandalyede Draco oturuyor ve ağlıyordu fakat gerçekte ise oturanda ağlayanda Ronald Wesleydi.
"Ron senin burada ne işin var?Draco seni burada görmesin."diye mırıldandığında Ron sandalyeden kalkıp kahkahalar atmaya başladı ardındanda kahkahaların arasından "olanlara inanabiliyor musun Hermione ,onu ben öldürdüm  kendi elerimle öldürdüm herkes Draco sandı ama ben yaptım.O herifin yaptıklarını öğrendim ve onu kendi elerimle öldürdüm!" vurgulayarak dediğiyle Hermione'nin kalbinde bir baskı oluşmuştu Draco kendi babasını öldürmemişti boşgan yere vicdan azabı çekiyordu ama erkek arkadaşı Ronald sevdiği adamın babasını öldürmüştü.

"Ronald ne saçmalıyorsun?" Hermione'nin sorusuyla Ronald'ın ona doğru ilerleyerek "o herif yüzünden ben ve Ginny Wesley'lere evlatlık verildik nedeni ise ölz ve öz annem olan aptal Belatrix ve babamın yasak ilişkisiydi. Belatrix denilen en nefret ettiğim kadın ve En nefret ettiğim adamın çocuğuymuşuz Ginny ve ben en kötüsüde ns biliyormusun?Biyolojik boklar yasak ilişkilerini gizlemek için beni ve Ginny'i Wesley ailesine evlat verdiler. Piç kurusu Draco ise benim yılarca benim hayatımı yaşad sencede bu haksızlık değilmi Hermione!"Diyerek gittikçe sesini yükseltmesiyle Hermione'yi yitmesi bir oldu.

"Sen ise ben bunu öğrenirken yanımda olman gerekirken o herifin yanındaydın o herif senide benden çaldı ama ben buna izin vermeyeceğim tamamen seni benden almasına asla izin vermeyeceğim Hermione !" Ronald'ın yeniden bağırmasıyla Hermione tanıdık karanlık bir sesi duydu.

"Merhaba ,aptal Pother'ın aptal arkadaşı şimdi sen uyuyacaksın ben ve Ron ise bana ait olan bir çok şeyi almaya gideceğiz." Hermione'nin karşısında Dumbledor duruyordu fakat sesi ise Voldemort'a aitti.

"Ron neler oluyor?" Hermione'nin sorusuyla Ron alaycı bir sesle "bunu yaptım Malfoy ailesini mahvetmek için ve senin aşkını sana unuturmak için Voldemort'u dirilttim yeniden,bunu senin sayende yaptım Hermione ,o bulamadığın yasaklı büyülerde altını çizmiş olduğun benim işe yaramaz dediğim kara diril büyüsü gerçekti Hermione ve bende bunu Voldemort'y diriltmek için kulandım en güzel tarafıda ben artık çok güçlüyüm bu büyüyü yapan kişinin dirilen kişi emrindedir ve Voldemort artık benim kölem oldu."Ron'un dediğiyle Hermione ona doğru ilerleyerek yüzün avuçlarnın içine aldı.

"Bu sen değilsin,bu sadece aptal bir rüya ve uyandığımda herşey bitecek."Hermione'nin sözleriyle Ronald alayla sırıttï.

"Sana bu görevin verilmesinin nedeni ise Draco'yla senin kaderinin birleşik olduğuydu kaderindizde sevginin kutsalığıyla düğüm olmuş bağlar onu öldürmeme izin vermiyordu bu bağların çözülsi içinde tek birşey yapabilirdim oda senin Draco'nun güvenini kazanïp onu kendi isteğiyle öldürmeni sağlamaktı fakat sen bunu yapamadın aksine gerçekten ona aşık oldun ve onu öldürmek yerine onunla yiyiştin görevim öldürmeken sen savaşma seviş tekniği gibi birşey uyguladın."Hermione Ronald'ın dediğiyle kaşlarn çattı anlayamadığı birleşmeyen kısımlar vardı.

Görevimiz Aşk Dramione ✓TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin