Haley
Róla fog szólni az egész történet. Ő egy kedves, aranyos, és kedvelhető lány. Szerelmes Jungkook-ba de ezt Kook nem sejti.
Jin
A leghelyesebb és legszebb. Az összes lány rá akar tapadni, de ő ezt nem szereti. Haley-vel és a többiekkel viszont sokat szoktak hülyéskedni.
Suga
A legmogorvább a többiek közül. Nem szereti ha egy nő rátapad vagy akármi. De ha a többiekkel van vagy csak Haley-vel akkor nagyon sokat beszél és idiótáskodik.
Jimin
A második legcukibb a többiek közül. Szeret mindenkit akit ismer akit nem ismer annak a közelébe sem megy. Szeret a többiekkel lenni, főleg Haley-vel.
Rap monster
Ő tud a "legjobban„ táncolni. Pont ezért szokták úgy hívni, hogy Dance Monster. A lényeg, hogy aranyos és szerelmes a barátnőmbe.
J-hope
A legédibb mindenki közül. Az ég világon mindenkit szeret még azt is aki utálja. Szerelmes Haley-be de tudja hogy soha nem lehet az övé. Ezen felül nagyon boldog.
Taehyung
Azt mondják, hogy ő legszebb de én inkább Jin-t mondanám annak. Sokat nevet és játszik Yeontannal (V kutyusa).
Abigail
Abigail Haley legjobb barátnője. Sokat vannak együtt és szinte már olyanok mint két testvér.
Jungkook
Ő lesz majd Haley pasija. Nagyon szerelmes Haley-be de ezt Haley már selyti.
Ezek lennének a szereplők. Remélem sokan fogjátok majd olvasni. Addig is jó éjt.💜💜
YOU ARE READING
BTS és én
RomanceA story egy 20 éves lány-ról szól és barátai-ról. Ám egyik nap fordul a kocka mikor is Jungkook megkérdezi lesz-e a barátnője. Itt kezdődik minden. Jó olvasást. (BTS nem úgy mint banda)