Már megint

593 9 2
                                    

Haley szemszöge:

A fiúk mint szokásukhoz híven már megint kitalálták, hogy menjünk el vásárolni és én mit mondtam, természetesen igent. Miután mindenki elkészült elindultunk. Egész úton Suga hangját kellett hallgatni, mert énekelt. Majdnem megsüketültünk, de semmi baj. Miután odaértünk mint a kisbabák úgy szaladtak be a bevásárló központba. Mindenki más-más fele ment de én Jint követtem. Bementünk a konyhai kellékekhez és ott keresgéltünk. Jinnek valami hagyma szeletelő vagy mi kellett.-Haley nem látod a hagymaszeletelőt valahol?Nem Jin nem látom, majd ha látom szólok.-Oks. Ebben a pillanatban pedig olyan szerencsés voltam, hogy megtaláltam. Szólni akartam Jinnek, hogy megvan de eltünt mellőlem. Jin! Jiiin!JIN!! Ordítottam nevét majd idejött.-igen? Megtaláltam azt a hagymaszeletelőt.-ohhh.-kösziii. Szívesen Jin, de most még mit kell venni mert meg kéne keresni a többieket.-Majd meglesznek,addig is menni kell megvenni az ebédhez való dolgokat.Jin ugye most viccelsz? Ki tudja mit csinál az hat észlény?-semmit, mit csinálnának? Sok mindent. Mindjárt jövök Jin csak elmegyek mosdóba. Ki gondolta volna a lánymosdó előtt lévő fiúmosdóból kisétált Kook. Nagyon meglepődtem mert az ilyen helyeken sosem megy el mosdóba. Megvagy Kook most pedig velem jössz megkeresni a többieket.-Szia Haley, ja és oké csak azért mentem el mosdóba mert megkóstoltattak velem egy borzasztó Yoghurtot. Jaj Kook miért nem mondtad, hogy nem kérsz.-Mert egy öreg néni árulta, és olyan aranyos volt, nem mondhattam nemet. Rendben de máskor jobban figyelj mit eszel és mit nem, rendicsek Kook.-oks.  Most pedig meg kell találni a többieket. Várjunk hol van Jin az előbb még itt volt. Kook nem láttad Jint?-Én nem láttam. Te Kookie egy nagy segítség vagy.

Jungkook szemszöge:

Fogalmam sem volt mit mondjak mikor rám nézett. Olyan szép szemei vannak. Ohh..Haley miért találkoztunk megőrítessz a szépségeddel. Mindegy, asszem most Jint keressük mert eltünt titokzatos módon. De a lényeg az hogy hol vannak a többiek. Kerestük őket már tíz perce de senki sehol. Már kezdtük feladni de megtaláltuk Jint.-Jin!-ordította Haley majd odamentünk Jinhez. Nagyon örült, hogy én a legfiatalabbik meglettem. És hihetetlen de örültem Jinnek. Hisz a hányó incidens után kell valaki aki segít. Igaz, hogy ott volt Haley de őt nem merem megkérni ilyenre főleg úgy, hogy lány. Most pedig mentünk megkeresni a többieket.

Haley szemszöge:

Ezaz megtaláltuk Jint és Kookot márcsak öten kellenének. Nicsak ott jön Zsófi. Zsófi a legnagyobb ellenségem. Mikor még kicsi voltam szerelmes voltam V-be de ő elvette tőlem. Azóta is gyűlölöm. Kook ő előttünk Zsófi a legnagyobb ellenségem szóval úgy érzem futni kéne.-Oks. Mondta Kook gyönyörű gyengéd hangján. Akkor futás!? Miután mindenkit megtaláltunk a Tescoban a cukorka részlegnél. Elindultunk haza. Visszafele is Suga hangját kellett hallgatni mert mi mást is ha nem azt az "angyali„ hangot.-És Haley mit csináltatok Kook-al kettesben?-kérdezte Jin. Elpirulva mondtam neki, hogy semmit mire elnevette magát. Most meg mivan!?üvöltök szegény Jinre.-Semmi. Mondta határozott hangon. Akkor rendben és ajánlom Jin. Miután hazaértünk leültem pihenni, de Tae rögtön felhúzott a kanapéról, hogy menjek vele Just Dancezni.

Remélem tetszik most ez jutott az eszembe.

BTS és énTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang