9 hónap múlva

146 4 0
                                    

Haley szemszöge:

Vége lett a nyaralásnak már nagyon rég és eltelt annyi hónap hogy jöjjenek a babák. Egyik nap pontosan ma reggel leültünk Kook-kal enni és utána filmet szerettünk volna nézni de a babák nem így gondolták. Arra lettünk figyelmesek hogy tiszta víz a kanapé.-Haley Kincsem te most bepisiltél. Nem Kook ez a magzatvíz.-Francba. Kook összepakolta a cuccaim és mentünk a kocsihoz. Ordítottam mert nagyon fájt de szerencsére hamar oda értünk. Hamar bejelentkeztünk és vittek a szülőszobába. Kookie szólt a többieknek akik gyorsan ide értek. Jungkook bejött hozzám mert mégiscsak mellettem a helye. Bejött hozzám majd behoztak egy újabb lányt akinek valami Lili a neve. Pár percen belül kiderült hogy nem is terhes csak Jungkook miatt jött be.-Úristen Jungkook te vagy az gyere csináljunk valamit😏.-Nem mert nekem a barátnőm éppen két kisfiunkat fogja megszülni.-Neked lesz gyereked ettől a fruskától!?-Igen lesz és ő nem egy fruska. Jungkook szerintem jön siess szólj valakinek!!-Oké hívom Sugát.-Suga menj be vigyázz Haleyre.-Én is megyek.-Viki biztos jönni akarsz?-Biztos.-Oké. NAGYON FÁJ!!!-Nyugi Haley itt vagyunk. Hol van Kook? Hol van Kook?-Mindjárt éppen egy orvost keres.

1 órával később

Kook Jeonsan nagyon hasonlít rád.-Rád pedig Taewon hasonlít nagyon. Jaj Kook nagyon szeretlek.-Én is.-Bejöhetünk? Persze nyugodtan.-Várjunk ki lesz a keresztapjuk és a keresztanyjuk? Én Sugát és Viktóriát szeretném. Beleegyeztek?-Igen persze. Köszönjük. Jaj de olyan aranyosak.-Igen. 6 nap múlva haza mentünk és ott vigyáztunk a kicsikre és amikor aludtak kicsit kielégültünk Jungkook-kal.

Tudom nagyon rövid lett de csak ennyi jutott eszembe. Jó éjt.😴😴😴

BTS és énDove le storie prendono vita. Scoprilo ora