🎉🎉🎉Rm nagy napja!🎉🎉🎉

185 6 1
                                    

Ma van Rapmonster születésnapja ezért egy meglepetés bulival készülünk neki. Ő nem tud erről valójában azt hiszi, hogy elfelejtettük, ma van a szülinapja. De mi sunyik vagyunk és ő ezt nem tudja. Mindenki azt mondta "eltudok jönni." Aztán ki tudja mi lesz belőle. Az én régi osztály társaimat hívtam el. Gábor most írta, hogy nem tud jönni de a többiekre számíthatok. A b-sek közül is meghívtunk pár embert vagyis nem én hanem Abigail.Én és Jin készítettük a tortát ami 4 emeletes volt. Miután mindenki végzett megjött pár b-s pl. Máté,Luca, Péter, és Pista, de Pistát nemértem miért hívta meg hisz utálom.-Szia Haley. Szia Pista. Köszöntem aztán egy írtó meleg és puha kéz átkarolta a derekam. Jungkook volt az. Szia kincsem mit szeretnél?-Csak annyit tudsz-e jönni egy kicsit. Persze csak mindenkit beengedek.-Oksi. Ránéztem Pistára és folyton engem nézett. Eskü irritáló volt. Szia Bulcsú! Nemtom miért de mikor bejött ráugrottam.-Szia Haley. Megöleltük egymást és kérdezte hová teheti le az ajándékot. Jó volt látni mert már régóta nem találkoztam vele. Mindenki megjött úgyhogy mentem megnézni Kookie🍪 mit csinált. Megjöttem csak a vendégeket megvártam.-Oksi.-Szóval segítség kell kivinni a tortát. Ok. Abigail please vezesd be Rapmonstert.-Oksika. Kösziiiiii!!!Mikó bejött Rm nemhitt a szemének. Írtó cukkancs volt. Pista még mindig bámult szóval már tervezgettem, hogy pofán csapom, de nem tettem meg. Egyébként Jungkook egész végig a seggem fogta de mindegy. Pista szemében látszódott a féltékenység de leszartam. Nem tudtam mit tegyek szóval odamentem Rm-hez és megöleltem. Elmondta hogy Abigaillel összejöttek még két nappal ezelőtt. Buliztunk egy kicsit majd feválgtuk a tortát. Rm és Abi vágták fel a tortát. Pista odajött hozzám és valamit a kezembe nyomott. Megnéztem mi az és a nevem állt rajta szivecskékkel. Kuksi tessék. Pista most adta oda. Jungkook megfogta és széttépte. Köszönöm kincsem.-Szívesen angyalom. Miután vége lett a bulinak mindenki hazament Rm,Jin,Abi,Suga,Jungkook,Jimin,J-hope,V és én takarítottunk.

Ennyi volt. Ha tetszett akkor votoljátok. Kösziiiiiii! És jó reggelt.💛

BTS és énWhere stories live. Discover now