Terhes vagyok

192 5 0
                                    

Miután kiengedtek a kórházból Jungkook-al hazamentünk. Mindenki szaladt oda hozzám hogy jól vagyok-e. A számat bevarrták és nagyon fáj. Éppen tévét néztem mikor megint Fanni hangját hallottam. Lementem és nicsak Fanni volt az Sugával.-Te már megint itt vagy. Igen itt vagyok mert én itt lakom. Utálom ezt a fruskát.-Suga eltakarítod innen Haleyt. Én menjek el azt lesheted.-Azt akarod hogy megint arcon karmoljalak mert ha nem akkor kussolsz. Jó de majd lesheted ha Suga szakít veled. Felmentek a szobába ahol Jungkook várt.-Mi a baj? Semmi. Néztük volna a Tv-t ha valaki nem kopogott volna. Valentin nap van szóval valószínűleg Jin-hez jöttek.-Szia. Ő Pisti volt az egy csokival a kezében. Szia. Pont ebben a pillanatban jött Jungkook.-Kinek hoztad azt a csokit hmm? Haleynek.-Na nem takarodsz a barátnőm közeléből.-Haley miért nem szóltál hogy van pasid? Azért mert utállak.-Jó akkor én megyek is. Menj is. Jungkook derekamnál fogva bevitt a szobába. Folytattuk a Tv nézést de én elaludtam. Arra keltem fel hogy Fanni ordít. Mi az istenért ordítassz? Nem hallotta ezért ordított tovább. Mivel már este volt ezért mentem és megvacsoráztam. Jó lett volna a mai nap ha Fanni nem lett volna itt. De sajnos itt volt. Suga kérlek le tudnád venni nekem a sót?-Most nem majd később. Mi ütött ebbe az emberbe? Mindegy a lényeg hogy nem vok olyan jól. Fáj a fejem az előbb hánytam és stb. Lehetséges hogy terhes vagyok hiszen egy órája feküdtem le Jungkook-al. Gyors megnéztem a terhességi tesztet ami pozitív volt. Mentem szóltam Jungkook-nak aki nagyon örült. De én is.

Time skip

Ma megyünk röntgen felvételt csinálni. Kicsit megijedtem de egyébként azt mutatta hogy két fiunk lesz. Jaj úgy örülök. Csak Fanni ne tudja meg.

Ennyi a kövi rész. XD

BTS és énWhere stories live. Discover now