Tapınağa Giriş

33 4 0
                                    

Gençler toplanmış gezmeye gideceklerdi. Nereye gidelim diye kararlaştırmaya başladılar. Sonunda ormana doğru gitmeye başladılar. Ormanda piknik yapmaya ve oyun oynamaya gidiyorlardı. Aradan 3 gün geçer ve ormana doğru bir otobüsle yol alırlar. Yavaş yavaş, sohbet ede ede gidiyorlardı. Ormana doğru çıkan bir yolu takip ettiler. Aradan 20 dakika sonra yoldaki telle temas eden teker patlar. Gençler arabadan iner ve tekerin patladığını görür. Sonra herkes bir işe koyuldu. Sude ve  Ahmet benzinci var mı diye bakmaya gittiler. Sıla ve Salih de onları bekleyeceklerdi. Sıla ile Salih sohbet etmeye başladılar. Aradan 15 dakika geçer ve Sıla, Salih ile deneyim yapmak istedi. Salih bunu fırsat bilip kabul etti. İşlerini gördükten sonra biraz dolaşmaya giden Salih, Sıladan ayrıydı. Sıla, Salih'i bulmaya gittiğinde onun ayakkabısını görür. Bir süre düşünen Sıla az daha uzaklaşmaya başladı. Yere baktığında bir kulak vardı. Bu durumdan rahatsız olan sıla tam gidecek iken arkasından biri onu dikenli tel ile öldürdü. Sude ve Ahmet döndüğünde ise Sıla ve Salih'i görememişlerdi. Biraz aramaya çıkan Sude ve Ahmet, bir süre sonra yerdeki kulağı görürler. Hemen oradan uzaklaşırlar. Benzin istasyonu bulamayan Ahmet ve Sude ise ne yapacaklarını şaşırmışlardı. Biraz beklediler ve bir adam geldi. Ahmet ve Sude'yi alıp gitti. İkisini de hapishaneye benzer bir yere yerleştirdi. Ahmet ve Sude bu adamların  yaratık olduğunu görünce çok şaşırdılar. Gece olana kadar kilitli durdular. Akşam yemeği getiren yaratık onlara gülüyordu. Yaratık yemeği koyup gider ve battaniye ile yastık getirir. Ahmet ile Sude battaniye ile yastığı alıp yattılar. Gece yarısı uyanan Ahmet anahtarı düşürmeye çalışıyordu. Ahmet 30 dakika çabaladıktan sonra Sude'yi uyandırdı. İkisi kapıyı açıp kaçtılar. Yoldan düz devam ettikçe yol uzuyordu. Sağa doğru gitmeye karar verdiler. Sağdan biraz ilerledikten sonra bir tapınak görürler. Tapınağa doğru giderler ve tapınağın dışını gezmeye başladılar. Eski yazılar, sarmaşıklar ve yosunlar vardı. İçeri girmek için biraz konuştular ve içeriye girmeye karar verdiler. Kapıya doğru hızla ilerlediler ve kapıda durdular.


Devam edecek...


Bölüm 1: Tapınağa giriş(TAMAMLANDI)

Bölüm 2: Tuzakları yok et

Bölüm 3: Kaçış 

Bölüm 4: Eve dönüş

Okuduğunuz için teşekkürler.

TAPINAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin