KAÇIŞ

15 3 0
                                    

Ahmet ve Sude kapıdan çıkmışlardı. Yavaş yavaş gidiyorlardı. Birden bir ok geldi ve ağaca saplandı. Ahmet, Sude ile koşarak arabaya doğru gittiler. Bir gözcü kulesi gördüler ve hemen oraya doğru gittiler. Kuleye vardıklarında hemen tırmandılar. Yukarıya çıktıklarında akşam oluyordu. Akşam orada kalmayı planlıyorlardı.  İçeriyi biraz kurcaladıktan sonra bir fener buldular. Aradan 10 dakika geçtikten sonra bir telsiz buldular. Hemen polisi aradılar. Aşağıdan ayak sesi geliyordu. Hemen feneri kapatıp gözükmemek için yattılar. Sonra raftan bir şey düştü ve canavarlardan biri merdivenden yukarıya çıkmaya başlıyordu. Sabah olmasına az kalmıştı ama canavarlar hala duruyorlardı. Kuleyi yaktılar ve aşağı inmelerini beklediler. Ahmet ve Sude de hemen camdan atlayarak ağacın dalına ulaştılar. Hemen ağacın dalından yavaş yavaş ve sessizce ilerliyorlardı. Bir çıkış buldular, oraya doğru ilerliyorlardı. Hemen ağaçtan inerek yolda koşarak ilerlediler. Yolda polis arabası vardı. Oraya doğru hızlı bir şekilde koşarak arabaya gittiler. Polis ile konuşurken canavarlardan biri kafasına ok isabet ettirdi. Hemen oradan uzaklaşan Ahmet ve Sude de bir dağın yamacında duruyorlardı. Tam canavar geldiğinde Ahmet aşağı atladı ve canavar Sude'yi yakaladı. Ahmet, Sude'yi kurtarmak için polis arabasının altına tutundu. Polis arabasına gelen canavarlar arabayı çalıştırıp kendi evlerine gittiler. Ahmet de hemen arabayı çalıştırıp içeriye doğru sürdü. Canavarlardan ikisi arabanın önünde kalmıştı. Öbür canavarı da kafasına balta atarak öldürdü. Ahmet, Sude'yi kurtardı. Tam gidecekleri anda bir canavar Ahmet'e ok atmıştı. Ahmet ise elindeki tüfekle arabanın arkasındaki benzin bidonunu vurdu ve ev havaya uçtu. Ahmet ve Sude hemen arabaya bindiler ve oradan uzaklaştılar. Normal yola çıktılar ve eve doğru gidiyorlardı.



Devam Edecek...


Bölüm 1: Tapınağa Giriş(TAMAMLANDI)

Bölüm 2: Tuzakları Yok Et(TAMAMLANDI)

Bölüm 3: Kaçış(TAMAMLANDI)

Bölüm 4: Eve Dönüş


Okuduğunuz için teşekkürler.

TAPINAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin