Απαγορεύεται αυστηρά η αντιγραφή, όλα τα πνευματικά δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα.
Καλή ανάγνωση, εύχομαι να το απολαύσετε!Η ζωή είναι ωραία. Ειδικά αν κουβαλάς τρία πολύ σημαντικά εφόδια: την αγάπη, την αυτοπεποίθηση και τον δυναμισμό. Μόνο τότε θα καταφέρεις να επιβιώσεις από τα άσχημα που καραδοκούν στη γωνία.
Είμαι η Αλέσια, βέρα Ιταλίδα και πλέον μένω μόνιμα στο Μιλάνο, αλλά κατάγομαι από την τρίτη ωραιότερη πόλη της χώρας μου, την Φλωρεντία. Πριν κάποιους μήνες έκλεισα τα εικοσιοχτώ και τα πάτησα τόσο δυνατά που ορκίζομαι ότι τα άκουσα να ουρλιάζουν από τον πόνο.Στην πορεία της ζωή μου απέκτησα πολλά χόμπι, αλλά και εμπειρίες. Μου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω, ενώ ανέπτυξα κάποια πολύ σημαντικά χαρακτηριστικά όπως τον δυναμισμό και την αυτοπεποίθηση. Σε όλο αυτό βέβαια συνέβαλαν και οι εμπειρίες, αλλά και η επιμονή μου στο να καλυτερεύσω την ζωή και τον χαρακτήρα μου. Είμαι ένας άνθρωπος που πιστεύει βαθιά στην δύναμη της αυτοπεποίθησης, αλλά και της αγάπης του εαυτού σου και των γύρω σου. Είμαι αρκετά ευαίσθητη, εργασιομανής και παθιασμένη με την δουλειά μου.
Είμαι σχεδιάστρια ρούχων στον μεγαλύτερο οίκο μόδας της Ιταλίας, Βαλεντίνο. Ξεκίνησα να εργάζομαι σε αυτόν, πριν τρία χρόνια περίπου και από τότε είδα ανέλπιστη αύξηση στην κοινωνική ζωή και τα οικονομικά μου. Παράλληλα όμως, διατηρώ εδώ και δύο χρόνια μια επιχείρηση καλλυντικών με την ονομασία "Alessia's Beauty" και πρόσφατα μάλιστα επεκτάθηκαν οι αγορές και σε άλλες χώρες της Ευρώπης και μη, όπως στην Γαλλία, Αμερική και Αυστρία.
Νιώθω μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό για την επαγγελματική μου εξέλιξη, καθώς έχω έναν κανόνα σε ότι αφορά τα καλλυντικά. Όχι ότι είμαι καμία παράξενη, αλλά δεν ανέχομαι να χρησιμοποιώ προϊόντα που έχουν γίνει πειράματα πάνω σε ζώα, κάτι που συμβαίνει με τις περισσότερες παγκόσμιες βιομηχανίες καλλυντικών. Σε αντίθεση με αυτούς, εγώ παράγω βιολογικά προϊόντα, όπως κρέμες για περιποίηση του προσώπου για άντρες και για γυναίκες, κρέμες σώματος και τώρα τελευταία μια σειρά από παλέτες σκιών, που τα πρώτα δείγματα χρησιμοποιούνται πάνω σε πλαστικές κούκλες και όχι σε ζώα. Εξάλλου, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι δεν θα την πληρώνουν αθώα ζωντανά για τον δικό μου καλλωπισμό.
DU LIEST GERADE
Thank u, next
ChickLit"Επειδή ήσουν πολύ πεισματάρα στο μπαρ, πάρε με τηλέφωνο όταν το δεις. -Λορέντζο" _________________________________________ Αλέσια: δουλεύει ως σχεδιάστρια ρούχων σε υψηλής ραπτικής οίκο μόδας στο Μιλάνο. Μια δυναμική γυναίκα, γεμάτη αυτοπεποίθηση...