¤• Intro •¤

1.1K 42 15
                                    

Nama aku Y/n...aku asal dari keluarga...ermm macam mana eh nak cakap ni...ha ni lah aku cerita sedikit sebanyak tentang latar belakang family aku...

Aku sebenarnya asal dari keluarga yang agak kaya dan keluarga yang bahagia dengan mak ngan ayah aku...aku merupakan anak tunggal dalam family aku...

Tapi semua nya hilang bile masa tu aku baru umur 8 tahun...ayah aku yang merupakan salah seorang CEO yang agak terkenal dah bankrupt...semua nya sebab tuduhan dari syarikat lawan ayah aku...die tuduh ayah aku makan duit rasuah...padahal aku tau yang ayah aku takkan buat macam tu...

Semua nya berlaku apabila mak aku...die dah tak tahan kehidupan kitorang yang semakin susah ngan kutukan dari jiran tetangga...jadi mak aku pun mintak cerai ngan ayah aku...

Lepas je ayah aku bercerai ngan mak aku...mak aku jumpe partner hidup baru dan mereka pun berkahwin selepas 2 tahun berkenalan...boleh tahan jugak ah kekayaan ayah tiri aku tu...and die pun baik jugak ngan aku...entah mungkin sebab mak aku selalu ada ngan aku kot...

Aku ngan family baru aku pun berpindah ke England meninggalkan ayah kandung aku seorang diri di Seoul...

Aku ingat lagi sekali hidup aku akan mempunyai keluarga yang bahagia...tapi semua nya hancur bile...

Bile waktu tu umur aku dah cecah 18 tahun...masa tu mak aku balik lambat jadi tinggal aku ngan ayah tiri aku kat rumah je...waktu aku tengah tido...dan die tibe-tibe masuk ke dalam bilik aku dan cuba untuk memperkosa aku...

Tapi semuanya sempat dihalang oleh mak aku...aku pun cerita ape yang terjadi dengan sejujurnya...tapi ayah tiri aku menceritakan sebaliknya...die kata yang aku ni ajak die tido sama-sama...

Malangnya...mak aku lebih mempercayai ayah tiri aku daripada anak kandung die sendiri...

Jadi untuk mengelakkan kejadian yang sama berlaku lagi...mak aku hantar aku ke Seoul semula dengan hanya sedikit wang berbelanja...die suruh aku jadi independent dengan diri aku...

Reason aku kene hantar Seoul sebab die taknak aku goda ayah tiri aku lagi...tolonglah...kalau handsome tu takpe jugak...ni muka dah macam pakcik yang kutip botol tu je...

Nasib baik lah mak aku siap bagi aku alamat rumah ayah kandung aku...aku sampai sahaja dirumahnya...keadaan die sangat tak terurus...aku rasa bersalah sangat sebab tinggalkan die dulu...berseorangan tanpa ade sesiapa disisi nya...

Tapi ayah kandung aku ni...die ade berhutang dengan seorang mafia ni...aku pun tak berapa kenal sangat...tapi ayah aku kata mafia ni merupakan mafia paling terkenal dekat Seoul ni...even polis ngan orang atasan pun takut ngan diorang...

Diorang??Hurmm ayah aku pernah cakap yang mafia ni die ade ramai dalam satu group tapi aku tak ingat ada berapa...ayah aku jugak selalu halang aku untuk jumpa ngan diorang...katanya hidup aku boleh dalam masalah...

Nak langsaikan hutang ayah aku ni...takkan nak suruh die yang dah tak bertenaga macam dulu untuk kerja pulak an...jadi aku lah yang pergi cari kerja...aku ade dalam 5 kerja sambil yang aku buat setiap hari...

Pernah satu hari tu...waktu aku nak balik...malam lah...aku nampak ada banyak kereta hitam mewah depan rumah ayah aku...aku ingat lagi pesanan die...kalau ada nampak kereta banyak depan rumah...jangan balik selagi kereta tu belum pergi...

Aku pun ikutlah arahan ayah aku...aku membuat U-turn dan tunggu di kedai serbaneka...dalam sejam jugak ah aku tunggu...

Aku pun terus balik...tapi aku nampak ayah aku dah tersungkur dengan berlumuran darah disekeliling bibir ngan mata die...ayah aku kena pukul...

Aku tak boleh tahan bila aku nampak orang yang aku sayang jadi macam ni...sakit hati aku...jadi aku cari lagi kerja sambilan lebih supaya aku boleh bayar balik hutang ayah aku...

Dahlah hutang die banyak...8 Juta...mana nak cari...aku kerja sambilan ni pun baru dapat kumpul 5 ratus...

Pernah jugak ah aku call mak aku...mintak duit nak bayar sikit-sikit dulu hutang ayah aku tu...tapi...die tanya ayah tiri aku...ade die pergi jerit dari jauh...yang aku ni anak tak guna...dah perdaya die...tipu mak aku yang aku cakap die nak rogol aku...boleh lagi nak mintak duit...

Aku sakit hati sangat...sebab mak aku pun tak boleh buat ape-ape...yelah die takde kuasa...aku tau die masih sayangkan ayah kandung aku...tapi die lebih memilih harta dari kebahagiaan...

Pernah jugak satu harini aku hampir terserempak ngan mafia-mafia tu...tapi aku tak rasa yang tu ketua die...aku rasa tu cume anak buah die...sebab diorang just stay kat luar je...

Aku masa tu kena tahan ngan anak buah die...boleh die tanya aku nak pergi mana...aku pun terpaksa tipu...sebab aku ingat pesanan ayah aku...aku terus cakap yang aku salah jalan sebab dah gelap sangat...nasib baik die lepaskan aku...

Aku dekat Seoul ni ade seorang kawan...i mean kawan lelaki lah...nama die Felix...boleh dikatakan baik sangat lah...sebab aku dah anggap die macam abang kandung aku sendiri...pernah die nak tolong aku bayar hutang ayah aku...

Tapi aku tolak lah...takkan nak suruh orang yang bukan darah daging sendiri tolong pulak kan...tapi die degil jugak nak tolong...die kata kalau aku tak bagi die tolong...die mintak putus kawan...die lah satu-satunya kawan baik aku...aku pun bagi je lah die tolong...

Die pun buat kerja sambilan tapi berapa tu aku pun tak tau...tapi die selalu bagi aku sehari tu dalam 2 ratus...sehari au...kalau sebulan takpe jugak...

Aku tak tau pun mana asal usul si Felix ni...aku kenal die pun masa tu aku tolong die lari dari sekumpulan gangster tepi jalan...ha jangan pikir aku gaduh...tak aku just bawak die lari dari gangster tulah...selamat tau...

And disebabkan dari situ lah kitorang kenal and jadi kawan baik lah jugak...tapi kadang-kadang aku was-was jugak die datang dari mana...

Pernah sekali aku tanya Felix pasal family die...tapi bile aku tanya tu...die macam marah kat aku tau...lepas tu belah macam tu je...pastu tak layan aku 2 hari...tapi duit die masih bagi ah...die letak dalam sampul surat and letak kat peti surat rumah aku...

Aku dah hampir dapat kumpul duit hutang ayah aku tu...tapi semua peluang yang aku ada lesap macam tu je bile hidup aku berubah 360 darjah...

Heartless Mafia🔫💲 [COMPLETED ✔️]Where stories live. Discover now