Orang yang berada di depan aku tadi menarik rambut aku kemudian mengheret aku untuk masuk kedalam rumah...
Ya orang tersebut ialah Tae Oh...
Die menarik rambut aku sampai lah didepan bilik aku sendiri...die mencampakkan badan aku diatas katil kemudian die mengunci pintu bilik...
Aku berasa sakit sangat sampaikan ape yang aku dengar hanyalah suara Junghoon menjerit sambil mengetuk pintu bilik aku dari arah luar...
"Kan aku dah kata...kau tak boleh lari selagi kau belom balas dendam...kau ni memang perempuan paling degil lah..."katanya sambil menampar kedua-dua belah muka aku...
Aku hanya mampu menangis...sakit sangat...lagi sakit dari aku kena dengan Yoongi setahun lepas...
Aku terseksa sangat...kenapa lah aku ditakdirkan jumpa dengan Tae Oh ni...aku sakit sangat...
"Kau memang taknak dengar cakap aku...aku cakap elok-elok dah dengan kau...tapi ape kau buat sekarang ni??Ni aku balas dengan cara kasar...biar masuk dalam kepala kau sampai bila-bila..."tengking Tae Oh...
10 minit aku diseksa oleh Tae Oh...aku ditampar...ditumbuk...ditendang...dipijak...sepanjang tempoh 10 minit tulah...tanpa henti...
"Kau nak aku dera Junghoon pulak kan...kau tunggu sini perempuab bodoh..."kata Tae Oh lalu keluar bilik dan menutup semula pintu bilik...
"KAU JANGAN BERANI SENTUH ANAK AKU SYAITANNNN...MATI KAU KALAU KAU SENTUH ANAK AKU...JANGAN TAE OH!!!"jerit aku dengan menggunakan kudrat aku yang masih ade sisa sedikit...
Aku dengar anak aku jerit meminta tolong...
"Maafkan mummy Junghoon...mummy tak larat..."tangis aku semahunya dan mataku kembali berat...aku pengsan...
-Keesokan harinya-
Aku bangun pagi apabila aku merasakan ade sepasang tangan yang melingkari pinggang aku...aku terkejut...
Lalu aku memalingkan badan aku menghadap orang yang memeluk aku...rupanya syaitan yang bertopengkan malaikat...Tae Oh...
Aku cuba sedaya upaya aku melepaskan pelukan Tae Oh...tapi semakin aku cuba...semakin kuat pelukannya...
"Kau nak lari dari aku ke?"tanya Tae Oh masih menutup mata...
"Lepaskan aku lah bodoh..."kataku dengan beraninya...
"Kau nak kena penampar dari aku lagi ke?"tanya Tae Oh...aku hanya mendiamkan diri...
"Anak aku mana?"tanya aku panik bila aku teringat semula pasal anak aku...
"Oh...anak luar nikah yang kau sayang sangat tu??Kau periksa lah sendiri...heh..."kata Tae Oh sambil tersenyum sinis...
Dengan sekuat hati aku melepaskan pelukan Tae Oh dan bangun dari pembaringan aku...
Kepala aku sakit sangat...tanpa membuang masa...aku terus turun dari katil...terhuyung hayang badan aku...
"Junghoon sayang...kamu okay?"tanya aku sepanjang perjalanan aku menuju kebilik Junghoon...
Tiada sahutan mahupun tangisan...aku semakin panik...
Sesampai sahaja aku didepan bilik Junghoon...aku terkejut bile aku nampak sekujur badan yang comel memeluk kaki sambil terbaring...
Aku terus pergi kearah sekujur badan tersebut sambil aku mengalirkan air mata...
"Junghoon sayang...bangun..."kataku sambil memeluk badan Junghoon...
Aku nampak...ade banyak lebam dimukanya...kepala yang sedikit berdarah...aku pun menyelak bajunya dan aku terkejut bile aku nampak lebam yang biru...biru pekat...
Aku mengejutkan Junghoon...tapi tiada sebarang tindak balas...aku semakin panik...
Aku pun meletakkan jari telunjuk aku dibawah hidung Junghoon dan aku terkejut bila aku tiada hembusan nafas dari Junghoon...
Tanpa membuang masa...aku mengunakan tenaga ku untuk mendukung Junghoon kebawah...
Sampai sahaja aku didepan pintu rumah...Tae Oh menegur aku di tangga...
"Kau nak kemana?Nak lari lagi ke?"tanya Tae Oh...
"Aku nak bawak anak aku pergi hospital lah bodoh...ape-ape jadi kat anak aku...siap lah kau..."kataku lalu keluar dari rumah jahanam tu...
Aku memandu kereta dengan pantas...nasib baik kereta takde sebab jam sekarang menunjukkan pukul 2.30 pagi...
Sampai sahaja di Hospital Seoul...aku berlari menuju kearah bilik kecemasan...
Aku hanya menunggu dengan sabar diluar bilik kecemasan...aku rasa aku memerlukan seseorang disisi aku sekarang ni...
Aku pun membuat panggilan dengan Yoongi...
-Dalam Panggilan-
Y/n:Hello boss?
Yoongi:Ye...kau okay tak Y/n?
Y/n:Boleh tak boss datang Hospital Seoul sekarang ni?
Yoongi:Kenapa ni Y/n?
Y/n:Boss datang je...nanti saya cerita kenapa...Aku pun mematikan panggilan...
Tak sampai 10 minit...Yoongi dan yang lain pun datang...
Aku terus memeluk Yoongi dan menangis sekuat hati aku...aku memerlukan bahu seseorang untuk aku melepaskan segalanya...
Aku pun menceritakan ape yang terjadi pada Yoongi dan yang lain selepas aku tenang sedikit...
Yoongi terus memeluk aku...untuk menenangkan aku sekali lagi...
Aku dapat merasakan kehangatan pelukan seorang mafia...aku merasakan aku dah jatuh cinta dengan Yoongi...tapi aku tau aku dah takde peluang sebab Yoongi dah tunang die sendiri...aku taknak jadi orang ketiga...
15 minit selepas kedatangan Yoongi dan kawannya...doktor dari bilik kecemasan pun keluar...
"Boleh saya berjumpa dengan keluarga terdekat Yoon Junghoon?"tanya doktor tersebut...
"Ya saya...saya mak die...kenapa ya doktor?"tanya aku gementar...
"Maafkan saya puan...anak puan...
YOU ARE READING
Heartless Mafia🔫💲 [COMPLETED ✔️]
FanfictionMengisahkan seorang gadis yang mempunyai ayah yang berhutang dengan mafia terkenal di daerah Seoul... Gadis tersebut telah pun menjadi lunasan hutang tersebut atas permintaannya sendiri... ______________________________________________ "Heh aku tak...