#3kiedy Piper i Mortis się oświatczył się Pajper

54 1 2
                                    

Po kilku latach Piper i Mortis mieli już 21 lat to Mortis postanowił się pl Pajper oświatczyć to poszet do sklepu.Ciendobry powiedziała pani a Mortis odpowiedział też kiedy już szukał pierściąka to znalazł i wybrał ten z diamętem i zapytał się pani ile ten pierścionek kosztuje pani ot  powiedziała 5,000zł aon otpowiedział co asz tyle i postanowił wziąć i puł portwela poszet na sklep apart.Kiedy już przyszet do pokoju to uklękną i powiedzial czy wyjdziesz za mnie a Paiper otpowiedziała że tak i Mortis się ucieszył i pocałował Piper.A ona zarumieniła się apote nałożył pierścionek na Piper.A ona potem poszli naduł powiedzieć mamie i tacie.A potem poszli do parku na lodu a Piper poprosiła o balonik serduszko i powiedziała kupisz mi balonik prosze.A Piper zrobiła słotkie oczka prosze a Mortis powiedział no dobże i kupił iposzli do kina na jumanji i poszli a kiedy skończył się film to poszli do domu i spać powiedział Mortis i poszli spać.Mama muwi pobutka a Mortis zatykał uszy.I powiedział ide i Piper obudził aona nato niebuć mnie i se poszet aona nato poszła se grać na telefonie w brawl star i kiedy po cichu poszet na gure aon za szkoczenia wzią zapukał aona poczekaj nie fchoć dobrze a ona szybko się przebrała i powiedziała dobrze prosze co robisz aona czytam książke a to dobra.A Mortis se poszet a Paiper chce zrobić pranka i pomyślała że może zrobić pranka z szafką i zrobiła balon i wodenalała do niego wode i włożyła do szawki.kiedy już otwożył szawke to cała woda poleciała na niego.

jedyna miłośćo mortisie i pajperOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz