Өмнөх бүлэг дээрх явдлаас хойш 3н сарын дараа ...
Гикван : Хөөе чи сүйн даашинзаа хэзээ сонгох хүн бэ??
Би : Тэгээд л болдог юм болдогоороо болоод л яваад дууснашдээ сүржигнээд л байх юм ??!
Гикван : Чи боддоо хоёулаа хоёрхон долоо хоногийн дараа сүй тавьна тэгхэд чи одоо болтол даашинзаа ч сонгоогүй гөлийгөөд л байгаад байх юм удахгүй аав ээж хоёр чинь бас гадаадаас ирнэ үүнд бага ч гэсэн ач холбогдол өгч болохгүй байна уу ??
Би : Тэнэг миньдээ би ач холбогдол өгдөг шүү дээ чи л хэт сандараад сүржин зан гаргаад байгаа хэрэг . (Гэж хэлээд Нани Гикваны хацар дээр үнслээ )
Одоо санахнээ Гикваны Аав Ээжтэй танилцаад гурван сар болчихож энэ хооронд бүх зүйл цэгцэндээ орсон Гикван бид хоёр сүй тавьхаар болж Мицүжи Жэхун ах бид нар бүгд найз хэвээрээ үлдсэн бүүр сарын өмнө Жэхун ах Миён хоёр маань гэрэлсэн .
Мэдээж та нар манай Мицүжи буюу ацханд юу тохиолдсон бол гэж гайхаж байгаа байх .
Манай Ацхан яахавдээ мөрөөрөө л яваа ганц бие хэвээрээ гэхдээ мэдээж удахгүй сайн хүнтэй таарна гэж найдаж байна .Аав Ээж маань гадаадад ажилхаа болиод эргээд Солонгосдоо ирж байгаа хэдэн жилийн өмнөхийг бодвол манай амьдрал илүү тогтвортой болсонтой холбоотойлдоо Ах маань дажгүй ажилд орж санхүүгийн тал дээр санаа зовоод байх зүйлгүй болсон Дараа долоо хоногт Аав Ээж маань солонгост ирнэ тэндээ хэдэн ажилаа цохицуулчихаад бүх зүйлээ янзалж цэгцлээд ирэх санаатай байгаа гэсэн .
Харин хоёр долоо хоногийн дараа Гикван бид хоёр сүй тавьна .
2 долоо хоногийн дараа ...
Би : Тэр надад яаж ингэж хандаж чадаж байнаа ( Уйлах )...
Мина : Нани битгий уйлдаа тэр магадгүй удахгүй хүрээд ирэх байх ...
Би : Тэр алга болоод 3 хонож байнашдээ . Тэр зүгээр л утсаа салгаад л бүх харилцаа холбооныхоо бүх зүйлийг салгаад намайг хаяад явчихлаа (Уйлсаар л )...
Сэхи : Үгүйдээ үгүй үгүй тэр тэгэх хүн биш тэр чамд ямар их хайртай билээдээ чи мэдэж байгаашдээ ...
Би : Магадгүй тэр надад хайртай байгаагүй байх ...Өнөөдөр бол бидний сүй тавих ёслолын өдөр бид бүх зүйлээ бэлдэж цэгцлэсэн одоо бидний цэнгүүн эхлэх гэж байна харин энд Гикван алга Гикван байтугай Ацхан Жэхун ах хоёр ч мөн адил түүнтэй алга болсон....
Би түүнийг хаачсаныг нь ч мэдэхгүй байна тэр зүгээр л 3 хоногийн хоногийн өмнө алга болчихсон би түүнийг нэг тийшээ явчихаад л ирэх байх гэж бодсон болов ч тэр одоо болтол ирээгүй байна магадгүй тэр надаас залхасан байх надад хайртай байхаа больсон аль эсвэл бүүр надад хайртай ч байгаагүй байх .
YOU ARE READING
My Annoying Love (Засагдаагүй)
RomanceЖирийн нэгэн охин хайр дурлалтай учирснаар түүний амьдралд хөгжилтэй, гунигтай адал явдлууд ар араасаа гарч ирнэ... +18 (Ёс бус үг хэллэг агуулагдсан болно) ●V!olet● Ranks #1 Gikwang