○Woooow woow wow○

3.7K 297 34
                                    


Маргааш нь ...

Өглөө босоод Гикван бид хоёр хамт сургуульруу явсан ...

Сургууль дээр очоод тус тусдаа хичээлдээ орчихсонлдоо . Одоо харин хичээл тарж байна өглөөнөөс хойш түүнийг ганц ч харсангүй утасруу нь залгахаар ерөөсөө утсаа авахгүй байх юм.

Яачихсан юм бол??

Яагаад ч юм есөн шидийн бодол толгойнд эргэлдээд байх юм ...

Хичээл тарсаны дараа Мина Сэхи бид гурав номын санд хамт суухаар боллоо. Хэсэг хугацаанд сууж ном уншсаны дараа бүүр дургүй хүрээд гикванлуу дахиад залгалаа утсаа бас л авахгүйнэ ...

Дараа нь сургуулиар бүүр хайж явлаа . Эхлээд тамирын заал ,Бүжгийн заал , бас Хоолны газар харин явж байгаад эрэгтэйчүүдийн хувцас солих өрөөнд байгаа юм болов уу?? Гэж бодоо өрөөнд ороод үзхэд тэр байхгүй байв гарах гэхэд өрөөлүү хүний алхах чимээ ойртож би айсандаа нэг том шүүгээнд нь ороод нуугдчихлаа...

Хаалга онгойн Тэхён Жэвон хоёр орж ирж байх шиг байна...

Би үг дуугүй чимээгүйхэн тэнд суугаад яриаг нь чагналаа...

Тэхён : Хоёулаа ч Гикванд бооцоогоо алдчих шиг боллоодоо!!
Жэвон : Харин тиймээ тэр одоо яаж тийм аймар хүүхэн эргүүлж чаддаг байнаа.
Тэхён : Хэлээд юу гэхэв !! Тэрний хэлсэнээр бүх бүсгүйчүүд түүнийг хүсдэг гэсэн үнэн бололтой...
Жэвон : Уг нь Нани их л ширүүн хашир юм шиг санагдсан !!
Тэхён : Гикваны ам хэл нь ямар аймар хөгжчихсөн гэдгийг мэднэ биздээ!! Уран сайхан үгээрээ л хуураа биз!!
Жэвон : Эмэгтэй хүнтэй яаж харьцхаа мэддэг байхад л ерөн болчих байхалдаа ...
Тэхён : Орой Гикваныд очих уу??!!
Жэвон : Мэдээж !! Түүнд болцоогоо өгьедөө ..
Тэхён : Гэхдээ хэдүүлээ ариа муухай бооцоо тавьчихжээ!!!!
Жэвон : Харин тиймээ Наниг бүүр өрөвдчихлөө!! Гикваныг өөрт нь хайртай гээд итгэцэн байгаа байхдаа!!!
Тэхён : Харин тиймээ цаадах нь яаж тооховдээ !! Загвар өмсөгчдөөр хүртэл тоглоод байхад!!
Жэвон : Заазаа алив явцгаая

Гээд тэр хоёр гараад явчихлаа...

Надад үнэнийг хэлхэд үнэхээр муухай байна . Зүгээр л нэг бооцоо байсан юм биздээ. Өрөвдсөн гэв үү??!! Тиймээ тийн үнэнийг хэлхэд би өөрийгөө ч бас өрөвдөж байна.

Танилцаад удаагүй дээр нь өөрт нь хайртай гэж хэлхэд л итгээд тоглуулчихдаг эргүү амьсгаа юмдаа!!!

Эрэгтэйлэг хэр баргийн юмыг давхаар ширүүн цариалдаг ч эцсийн эцэст ийм л тэнэг гэнэн амьтаншдээ чи нани !!!

My Annoying Love (Засагдаагүй)Onde histórias criam vida. Descubra agora