! I Don't Like Him !

9K 394 18
                                    

Ах : Хөөөе Пак Нани босоочээ !!
Би : Юу вэ??!!! (Өндийх)
Ах : Өнөөдөр их сургуулийн чинь эхний өдөр биздээ ??!!!
Би : АААААААААХХХХХХХ.......... АХАА ТА ЭРТ ДУУДАХГҮЙ ЯАСАН ЮМ БЭ???!!!!!!
Ах : Би дуудсаншдээ!!!!!
Би : Худлаа яриад бай !!!! Дуудсан бол би мэддэг юм байгааздээ!!!!
Ах : Сүхдүүлсэн үхэр шиг хэвтэж байгаа чам шиг юм ямар юмаараа мэддийн !!!
Би : Яахлаараа дандаа ингэдэг юм !!
надаа 15н минутл байна....

Гээд ум хумгүй хувцасаа өмсөөд цүнхээ үүрээд гарч гүйлээ ....

Ах араас....

Ах : Гамшигаа өглөөний цайгаа уугаач !!!! Юундаа яардаг юм??!!
Би : Солиоооорррррр!!!!!!! (-_-)

Шууд такси бариад явлаа....

Намайг Пак Нани гэдэг би бол 19н настай саяхан ахлах сургуулиа төгссөн одоо их сургуульд орж байгаа сурагч . Би солонгосд Ахынхаа хамтаар амьдардаг Аав Ээж маань Германд ажилж бидэнлүү мөнгө явуулдаг . Уг нь өнөөдөр миний их сургуульдаа очиж байгаа эхний өдөр гоё бэлдэнэ гэж бодож байсын даанч ах өглөө хүн дуудсангүй . Би солонгосын урлагын их сургуульд орох гэж байна . Би дуучин болох хүсэлтэй.

Сургууль дээр ирээд...

Хөөөххх хөөрхөн охид хөвгүүд бурхан минь би тэгээд юу юм төмс юм юмуу!!!!!

Охидууд нь зүгээр л загвар өмсөгч алхаа гишгээ биеэ авч яваа байдал нь хүртэл ....

Би тэгсэн чинь хажууд нь хар юүдэнтэй хэлхэгэр цамц бариу хар жинс юу юм бэ ??нээрээ (-_-)

Өнөөдөр сургуулийн танилцах үдэшлэг болж байгаа хичээл орохгүй....
Сургуулийн үүдээр орход бүгд л бие биетэйгээ танилцаад инээлдчихсэн зогсож байлаа . Би харин зүгээр л хий дэмий сургууль дотор эргэлдэж байгаад эвтэйхэн суудал олоод суулаа .

Би хүнтэй танилцаж найзлахдаа жоохон тааруулдаа .....

Чихэвч зүүгээд дуу сонсоод сууж байтал миний хажууд хоёр охин ирээд суулаа....

Ямар ч хөөрхөн юм....

:; Сайнуу намайг Мина манай найзыг Сэхи гэдэг чамайг хэн гэдэг вэ??
Би : Пак Нани....

Ингээд бид гурав сайхан танилцаад авлаа . Их дажгүй ааштай охид байна ....

Зүгээр сууж байхаар гэж бодоод бид гурав сургуулын арын талбайруу гархад ....

Хэдэн залуус зогсож байлаа....

Сэхи : Хөөөеее хоёроо хараа !!!!
Мина : Хүүүүшээээээ ямар царайлаг юм бэ??!
Сэхи : Царайлаг гэж хэлсэн ч багадхаар юмаа !!!
Би : Юу хаана байнаа хэн яасын??!!!
Мина : Хараачдээ И Гикван үнэхээр царайлаг байгаа биздээ !
Би : Аль тэр үү ??!! Аль нь юм бэ???

My Annoying Love (Засагдаагүй)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon