Πήρα μια βαθιά ανάσα και ξανά σήκωσα τα βάρη.
Ο:Νταξει ρε Ελβίρα φτάνει! Θα πάθεις τίποτα. Άντε σπίτι σου πρέπει να κλείσω.
Μάζεψα τα πράγματά μου και αφού τον χτύπησα απαλά στον ώμο έφυγα.
Όταν έφτασα σπίτι γέμισα την μπανιέρα με νερό και έκατσα να μουλιασω μέσα.
Κοίταξα κάποιες ειδοποιήσεις που είχα στο κινητό και μετά το άφησα δίπλα.
Αυτή η μέρα φτάνει, είμαι σίγουρη!
Αφού ξεπληθηκα βγήκα απο την μπανιέρα και την αδιασα.
Έβαλα το μπουρνουζι μου και έκατσα μπροστά στον καθρέφτη για να στεγνώσω το μαλλί μου.
Αφότου το στέγνωσα το έπιασα σε έναν πρόχειρο κότσο και στήριξα τα χέρια μου στον νιπτήρα.
Θα σε περιμένω...
Όμως αυτή τη φορά, εγώ θα είμαι αυτή που θα σε πονέσει!
Σήκωσα το κεφάλι μου και αντίκρισα τον εαυτό μου.
Είχα αλλάξει. Είχα αγριεψει!
Δεν θα με αναγνώριζε και αυτό ήταν υπέρ μου.
Έστριψα το κεφάλι μου και κοίταξα έξω από το παράθυρο.
Ένας άντρας καθόταν στο περβάζι της τουαλέτας του και κάπνιζε καθώς με κοίταζε.
Χαμογέλασα και αφού έλυσα την κορδέλα από το μπουρνουζι μου άνοιξα το παράθυρο και έκατσα εκεί.
Έφτιαξα το μπουρνουζι πάνω μου έτσι ώστε να φαίνεται λίγο το στήθος μου όμως να έχει και αυτός το ελεύθερο να αφήσει την φαντασία του ελεύθερη να με σκεφτεί.
Γέλασε και το έσβησε.
Ε:Δεν ήξερα πως είχα έναν τόσο όμορφο γείτονα.
Α:Ούτε εγώ ήξερα πως στο κενουργιο μου διαμέρισμα θα είχα πρόσβαση στην τουαλέτα μιας πανέμορφης κοπέλας.Γέλασα με το σχόλιο του και το ίδιο και αυτός.
Είχε πολύ όμορφο χαμόγελο.
Ήταν μεγάλο και τα δόντια του ήταν κάτασπρα!
Ε:Χευυ! Κάποιος έχει και λακακια εκτός από υπέροχο χαμόγελο.
Γέλασε ξανά.
Καλέ από πού ήρθε αυτός ο κούκλος;
Σίγουρα από άλλον πλανήτη δεν εξηγείται αλλιώς!!!
Ε: Θα μπορούσα λοιπόν να μάθω το ονοματάκι του γλυκού γείτονα μου;
Στηρίχθηκε στους αγκώνες του και δισανασχετησε.
YOU ARE READING
REVENGE
Teen Fiction"Πως θα μπορούσα να σας βοηθήσω ωραία μου κυρία;" Το χαμόγελο χαραγμένο στα χείλη του κάνοντας με να σβήνω σαν κεράκι. "Εκδίκηση" Η μόνη λέξη που βγαίνει από τα χείλη μου με μίσος. "Έχεις έρθει στο σωστό μέρος γατούλα" Είπε αργά και με τράβηξε πάνω...