Lee Jeno, egy 21 éves végzős középiskolás volt, nem mellesleg az iskola egyik leghelyesebb pasija.
Viszont, ez nem csak a lányok körében volt így.
Sok meleg fiú is álmodozott róla.
Ha azt mondanám, hogy én nem játszottam el a gondolattal, hogy milyen lehetne vele lenni, akkor hazudnék.
Nem! Én nem voltam szerelmes, csak hajtott a kíváncsiság. Legalábbis is először ezt hittem.
Azt, hogy ez csak szimpla kíváncsiság.December eleje volt, ami azt jelentette, hogy kezdődött kb. 3 hónapja egy újabb tanév. Végzősként, persze közel sem átlagos. Már az első nap azt hallottad, hogy nemsokára itt az érettségi, és mi egyéb dolgok.
Sosem szerettem tanulni, de még így is kitűnő voltam.. Bár nem mindenki mondhatta ezt el magáról. Jeno, épphogy átment, elég sok tárgyból. Nem igazán szeretett tanulni, és szinte minden héten valakivel az oldalán lehetett látni..
Engem nem igazán érdekelt, hisz ki vagyok én? Senki.
Vagy talán egy olyan valaki, akit az élet szeret csesztetni.
-Jisung! Utolsó óra után szeretnék veled beszélni. -mondta a tanárnő. Az (a) nap egészen gyorsan eltelt, ami eléggé meg is lepett.
A csengő után, meg kellett várjam a tanárnőt, de nem csak én voltam itt. Jeno is a teremben maradt. Mrs. Seo pár perccel később, be is lépett az ajtón.
Nem kertelt, elmondta, hogy mit szeretne.
-Mivel neked van a legjobb átlagod, szeretném ha korrepetálnád Jenot Angolból és Biológiából..
Korrepetáljam Mr. Izomagyat.
Annyira akartam vele lenni, hogy legszívesebben azonnal ott hagytam volna mikor meg tudtam, hogy Mrs. Seo mit szeretne.
-Tanárnő, nem lehetne hogy más tanítsa őt? -kérdeztem reménykedve, de persze a válasz egy határozott "NEM" volt.
Jeno csak vigyorgott, nekem pedig viszketett a tenyerem, hogy lemossam az arcáról azt.
Bele kellett törődjek, hogy nem szabadulok az idősebb fiútól..
Miután a tanárnő elmondta, hogy miben is kell neki segítsek, bólintottam hisz nemet ugyebár nem mondhattam neki. Elvettem a táskám, majd elhagytam a termet, és ezzel együtt az iskolát is.
YOU ARE READING
A korrepetitorból lett szerető [JenSung]
Fanfiction"A vágyat könnyen le lehet küzdeni, főleg, ha csak testi vonzalmon alapul. A szív ellen harcba szállni már sokkal nehezebb feladat" -JenSung-